Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Zelfde voor mij: maandag gaat het gebeuren, op locatie bij mijn werk. I'll keep you posted!
Is het trouwens normaal dat een afspraak met Mobile Service in de app staat als "Mobile Service-locatie" Amsterdam NH Netherlands - service komt naar dit adres - terwijl ik mijn afspraak in 's-Hertogenbosch heb gemaakt? @RichieB , hoe ziet bijvoorbeeld jouw thuis-afspraak in je app?
 
Met de M3 is het bij FN nog Max 140kW. Ook bij de 350kW laders.

Dat komt doordat de M3 een 350V accupack heeft. De 100D packs hebben 400V.
De 140 kW max bij Fastned komt door het maximale ampere van de DCFC (400A)

Bij 400A en 400v zou je 160 kW moeten kunnen doen. Maar ik twijfel of de auto zoveel kan hebben. In de Raven modellen zijn de DC kabels wat dikker begreep ik om hogere laadvermogens aan te kunnen
 
Zojuist mijn X weer opgehaald, inclusief CCS retrofit.
Meteen even uitgeprobeerd bij Ionity Apeldoorn. Werkt prima. Met Maingau pas het laden geactiveerd.

IMG_20190628_113348.jpg


IMG_20190628_112051.jpg


IMG_20190628_112003.jpg

Maximale laadsnelheid echter 48 kW, waarschijnlijk omdat mijn SoC al op 70% zat. Ik zal dit weekend nog eens proberen bij een lage SoC. Ben heel benieuwd wat de 90 kWh batterypack haalt op CCS2.

Afijn, wel fijn zoveel CCS snellaadmogelijkheden er nu bij vlak voor het begin van het vakantieseizoen!