Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla keek natuurlijk altijd al mee op dit forum maar nu zit het Tesla Body Controls dev team met een eigen account op TMC

Hey TMC,

We're the Tesla Body Controls Firmware Team; we’re the folks that make electronic features on Teslas open, close, move, light up, etc!

We created the Tesla Light Show feature for Software V11.0.
Blog, Instagram

For Light Show, we've also created a way for *anyone* to create their own...

Tesla Light Show: Custom Show Creation
 
Tesla holiday update.png
 
Kan zijn dat je gelijk hebt, maar ik denk toch dat er nog een versie achteraan komt. nu nog geen 100 S/X op de update (TeslaFi). En MCU2 is toch redelijk recent, updates worden nog steeds gedaan. Life sentry was in de USA toch al deels uitgerold? Daar ook alleen naar 2021+ modellen?

We zullen zien....
denk ook wel dat er nog iets gaat komen alleen verwacht er niet teveel van Voor zover ik heb begrepen komt er een getweakte V11 interface / Dark Mode en een paar games. Alleen zal het voor ons een Nieuwjaar update worden denk ik . Had wel niet verwacht dat ze geen enkele S /X zouden uitrollen en dat dit beperkt is gebleven tot hun goedkopere modellen.
 
  • Like
Reactions: Eriksc and Hbrink
Kreeg vandaag een melding dat ik toch echt moet proberen de auto aan de wifi te krijgen (heb er best veel problemen mee ivm driedubbel glas). Die melding heb ik echt heeel lang niet gezien, dus zie het als een aankondiging van wat gaat komen. :)
Ik heb onbeperkt data bij Tele2 voor 25 euro/mnd. Gebruik dan personal hotspot als WiFi. Gewoon tijdens rijden downloaden.
 
Mijn eerste indruk is dat het niet echt praktisch is, als dat een troost is. Op het moment dat het nodig is, bevindt het zich helemaal ergens anders dan waar je aandacht naartoe gaat (spiegel, over schouder kijken). Ik ga het nog even afwachten, maar grote kans dat ik het uitschakel. Daarnet kon ik de telefoon niet afleggen, gezien het over de plaats verschijnt bij het knipperen.
Ik heb het ook weer uitgeschakeld. Het geeft te veel afleiding. Echt nodig is het volgens mij niet. Je hebt nog altijd de visuele herkenning van andere auto's en vrachtwagens op je hoofdscherm. Sla je te vroeg af, is er een akoestisch alarm. Zet je toch door, volgt er een automatische stuurcorrectie.
Good enough.