Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.44.*

This site may earn commission on affiliate links.
Eergisteren en gisteren naar Lyon op en neer gereden met 2023.44.1. Natuurlijk het eerste uur geen werkende cruisecontrol of autopilot want ‘slecht weer’. Beter bekend als zonsopgang en onbewolkte lucht.
Maar daarna op de snelweg bij elke vrachtwagen of personenauto die rechts van me iets te dicht bij de rand van het rijvak kwam: REMMEN! Want dat is de logische reactie, zeer menselijk en wenselijk gedrag bij 130 km/u. De flapdrol die die feature ingebouwd is is hopelijk al lang ontslagen want dit is echt onacceptabel slecht.
 
  • Like
Reactions: OttoR and Blackbelt
Eergisteren en gisteren naar Lyon op en neer gereden met 2023.44.1. Natuurlijk het eerste uur geen werkende cruisecontrol of autopilot want ‘slecht weer’. Beter bekend als zonsopgang en onbewolkte lucht.
Maar daarna op de snelweg bij elke vrachtwagen of personenauto die rechts van me iets te dicht bij de rand van het rijvak kwam: REMMEN! Want dat is de logische reactie, zeer menselijk en wenselijk gedrag bij 130 km/u. De flapdrol die die feature ingebouwd is is hopelijk al lang ontslagen want dit is echt onacceptabel slecht.
De redenen waarom je een Tesla wilde beginnen zich tegen ons te keren. Geef mij mijn 2018 auto maar terug.
 
Eergisteren en gisteren naar Lyon op en neer gereden met 2023.44.1. Natuurlijk het eerste uur geen werkende cruisecontrol of autopilot want ‘slecht weer’. Beter bekend als zonsopgang en onbewolkte lucht.
Maar daarna op de snelweg bij elke vrachtwagen of personenauto die rechts van me iets te dicht bij de rand van het rijvak kwam: REMMEN! Want dat is de logische reactie, zeer menselijk en wenselijk gedrag bij 130 km/u. De flapdrol die die feature ingebouwd is is hopelijk al lang ontslagen want dit is echt onacceptabel slecht.
Lijkt me ook gewoon iets mis in jouw auto. Ik krijg enkel slecht weer wanneer het regent, en dan nog blijft autopilot en cruise control werken.
 
Lijkt me ook gewoon iets mis in jouw auto. Ik krijg enkel slecht weer wanneer het regent, en dan nog blijft autopilot en cruise control werken.
Inderdaad. Ik ben steeds verbaasd hoe lang AP het uithoudt. Ik denk dat ik op anderhalf jaar met de MY (45000km) nog maar 2-3 keer had dat AP niet werkte.
Vaak gaan de ruitenwissers pas veel later aan dan wanneer ik ze zou aan zetten. Ik zie dan zelf bijna niets meer (ja ik test het wel eens uit, enkel oppassen voor de WAF). En toch blijft de AP doorgaan.
Idem bij verdwijnende lijnen in het donker onder een nat wegdek.
 
  • Like
Reactions: OttoR and job-lek