You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat gaat HW4 veranderen? als die 4d radar er komt en camera's in de bumpers zou het mss al wat schelen...HW4 misschien? Geen idee!
Ik had het bijzondere fenomeen dat de zon op de rechter B-pillar camera scheen, en de linker uitviel
Gelukkig niet, dan krijg je een slechtere park Assist dan je al hebt....Ook .11 aangeboden gekregen. Maar wel geen nieuwigheid buiten nieuwe talen. Is het occupancy network dan nog niet beschikbaar voor de AP voor auto’s met USS?
Na de update naar .11 zien we nu toch ook die “kromme“ lijntjes in een auto met USS. Dus het lijkt toch dat de nieuwe tesla vision mee actief is, maar wel samen met de parkeersensoren.Gelukkig niet, dan krijg je een slechtere park Assist dan je al hebt....
Wat is het occupancy network?Ook .11 aangeboden gekregen. Maar wel geen nieuwigheid buiten nieuwe talen. Is het occupancy network dan nog niet beschikbaar voor de AP voor auto’s met USS?
Is dat niet altijd al zo geweest?Na de update naar .11 zien we nu toch ook die “kromme“ lijntjes in een auto met USS. Dus het lijkt toch dat de nieuwe tesla vision mee actief is, maar wel samen met de parkeersensoren.
Is dat niet altijd al zo geweest?
Zou best kunnen. Heb er nooit echt specifiek op gelet …Is dat niet altijd al zo geweest?
Als we dan toch afko's gebruiken dan svp wel de goede. AP activeert geen knipperlichten. AP is geen EAP of FSD.De timeout blijft ook gewoon irritant en vooral niet nodig als AP niet het knipperlicht activeert tot deze echt een gat vind. Maar ja, dat zou vereisen dat Tela AP gaat optimaliseren voor UNECE....
Als we dan toch afko's gebruiken dan svp wel de goede. AP activeert geen knipperlichten. AP is geen EAP of FSD.
Serieus? Gaan we nu ook al struikelen over semantiek? Volgens mij was de strekking van Ramonnekes verhaal duidelijk genoeg.Als we dan toch afko's gebruiken dan svp wel de goede. AP activeert geen knipperlichten. AP is geen EAP of FSD.
Oh toch. Was me nooit echt opgevallen
ja. Semantiek gaat over de betekenis van een woord of een zin. Dit gaat over de NAAM (cq. afkorting) van een functie. Tussen de drie versies van zelfrijden die Tesla aanbiedt (AP, EAP en FSD) zit een wereld van verschil. Dit halve forum is gevuld met posts over niet goed functionerende zelfrij functies van Tesla, zeker als er weer een nieuwe softwareversie is. Want kennelijk houdt automatisch rijden de gemoederen bezig. Prima. Is het dan zo gek om die verschillende versies van zelfrijden ook bij de juiste naam te noemen?Serieus? Gaan we nu ook al struikelen over semantiek? Volgens mij was de strekking van Ramonnekes verhaal duidelijk genoeg.
Gewoon geduld hebben. Bij andere merken moet je veeeel langer wachten op een update.Pfff nog steeds geen update 2023.6.9 voor Vision park assist gekregen op mijn MYP23 , mag nu stilaan wel komen want deze is toch een gemis …
Tesla zal daar steeds verder in gaan. Gewoon omdat wij steeds Tesla’s blijven kopen. Ik zit nu in mijn 5de jaar Tesla. Het eerste jaar adviseerde ik iedereen de Tesla te kopen. Daar ben ik snel mee gestopt vanwege alle irritaties. Die gun ik niemand. Zelf ben ik echter wel verslaafd vrees ik.Als je het mij vraagt is parkeersensor functionaliteit in een Tesla zonder Ultrasoon (USS) een mislukt project van Tesla. Na de software update werkt het systeem voor geen meter. En dit gaat niet meer goed komen. Ondertussen ben ik al gewend aan de auto zonder sensoren en is de neus prima visueel in te schatten vanaf de bestuurderstoel. We gaan wel terug in de tijd. Ik mis het niet meer. Maar toch vraag ik mij af hoe vaak Tesla dit soort grappen kan uithalen met klanten tot het moment dat de klant echt gaat afhaken en deze naar een ander merk over gaat stappen. Ook het steeds verlagen van de prijs zal een bezitter van een Tesla op een gegeven moment gaan irriteren, immers de restwaarde van de auto daalt en daalt maar. En koper van een nieuw exemplaar stelt de aankoop uit omdat die weet dat de auto het volgende kwartaal (zie nu in USA) misschien weer goedkoper gaat worden. We gaan het wel zien.....
Advocaten (en rechters wellicht ook) zullen het als een schuldbekentenis van Tesla zien dat je nu, bij levering expliciet moet aanvaarden, dat je wagen geen USS sensoren heeft. Ze anticiperen daarbij immers op het feit dat je wagen niet ok is.Tesla zal daar steeds verder in gaan. Gewoon omdat wij steeds Tesla’s blijven kopen. Ik zit nu in mijn 5de jaar Tesla. Het eerste jaar adviseerde ik iedereen de Tesla te kopen. Daar ben ik snel mee gestopt vanwege alle irritaties. Die gun ik niemand. Zelf ben ik echter wel verslaafd vrees ik.