Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.8.*

This site may earn commission on affiliate links.
Nooit eerder opgevallen dan vandaag. Is dit de nieuwe letterlijke vertaling van "exit"?

IMG_20240506_165749.jpg
 
  • Funny
Reactions: Krisja
Hebben jullie ook geen last van het verbinden met je telefoon? Niet nieuw is dat hij heel vaak geen automatische verbinding (wel aangemerkt als voorkeurstoestel) en als je dan in het nieuwe scherm op je telefoon klikt om te verbinden hij de telefoon van mijn vrouw daaronder gaat proberen te verbinden. Keer op keer, je wordt er gek van.
 
Hebben jullie ook geen last van het verbinden met je telefoon? Niet nieuw is dat hij heel vaak geen automatische verbinding (wel aangemerkt als voorkeurstoestel) en als je dan in het nieuwe scherm op je telefoon klikt om te verbinden hij de telefoon van mijn vrouw daaronder gaat proberen te verbinden. Keer op keer, je wordt er gek van.
Heb dit ook en om zelfs weer te verbinden vandaag ( op 2024.8.9) bluetooth moeten verbreken , andere toestellen moeten verwijderen en opnieuw moeten pairen om mijn eigen iPhone weer te kunnen laten verbinden.
 
  • Like
Reactions: Enzo63
Hier ook geen last van slechte verbindingen.
Wel iets nieuw sinds de update 2024.8.9.

De update is geïnstalleerd, maar de app op de iPhone blijft melding geven van software-update.
Al geprobeerd:
- Reset in wagen
- Hotspot terug activeren en laten opstaan met telefoon in de buurt voor meer dan een uur
- iPhone afsluiten en opstarten
- App uitloggen en terug inloggen
- App verwijderen en terug installeren
- Telefoon terug aanmelden in voertuig

Software-update blijft staan (en het is niet een nieuwere versie 😀)

IMG_1622.png IMG_1623.png
 
Hier ook geen last van slechte verbindingen.
Wel iets nieuw sinds de update 2024.8.9.

De update is geïnstalleerd, maar de app op de iPhone blijft melding geven van software-update.
Al geprobeerd:
- Reset in wagen
- Hotspot terug activeren en laten opstaan met telefoon in de buurt voor meer dan een uur
- iPhone afsluiten en opstarten
- App uitloggen en terug inloggen
- App verwijderen en terug installeren
- Telefoon terug aanmelden in voertuig

Software-update blijft staan (en het is niet een nieuwere versie 😀)

Geen last van. Ik heb een Samsung hahaha