Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Heb nu 32.4 met pincode optie op een Classic maar vanmorgen werd het scherm achter het stuur 3x in het half uur dat ik reed gereboot en ik heb de pincode niet eens aangezet..

Wen er maar aan, gaat vast weer even duren voordat ze dit hebben opgelost.

Sinds de nieuwe navigatie actief is alleen maar reboots op mijn 2013 Classic, overigens alleen als de navigatie actief is.
 
Gisteren een collega naar Tilburg gebracht om zijn nieuwe X op te halen. Daar een uur geweest en bij thuiskomst kreeg ik direct de melding dat er een update klaar stond. Ik heb nu 2018.32.4 met inderdaad de optie voor pincode. Nog niet geprobeerd. Toch de moeite van proberen waard lijkt mij
 
De nieuwe navigatie was al een tijdje actief en zonder reboots. Helaas een nieuwe unwanted feature toegevoegd.. gelukkig blijft het grote scherm het gewoon doen en loopt de navigatie en muziek gewoon door
Ik heb dit ook. Bij mij werkte de nieuwe nav uitstekend, tot de update van gister. Net op een korte rit met nav 3x reboot kleine scherm, 1x van het grote scherm. Ik zal een bellen met Tesla, misschien dat er een reset of reboot nodig is.