JohnT
Member
Interessante theorie (hoewel een dankbaar onderwerp voor perpetuum discussies ;-) ) : Tesla Update Process Demystified Sorta | Tesla
Last edited:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag in behoorlijk zware regen een positieve Autosteer ervaring: meer dan uitstekend! Zo goed zelfs dat ik zelf de snelheid naar beneden bracht en de afstand tot de voorligger vergroot omdat ik het op sommige stukken zelf niet meer zag. Op sommige stukken een paar cm water op de snelweg maar Autosteer gaf geen krimp op de A4 en bleef netjes tussen de lijntjes zonder haperingen of rare stuur- of remacties. Heel fijn en mega soepeltjes. Auto Lane Change heeft daar veel meer moeite mee en deed het vaak niet. Stukje gefilmd:
John,Vandaag in behoorlijk zware regen een positieve Autosteer ervaring: meer dan uitstekend! Zo goed zelfs dat ik zelf de snelheid naar beneden bracht en de afstand tot de voorligger vergroot omdat ik het op sommige stukken zelf niet meer zag. Op sommige stukken een paar cm water op de snelweg maar Autosteer gaf geen krimp op de A4 en bleef netjes tussen de lijntjes zonder haperingen of rare stuur- of remacties. Heel fijn en mega soepeltjes. Auto Lane Change heeft daar veel meer moeite mee en deed het vaak niet. Stukje gefilmd:
Pfff, seriously??? Alsof ik mijn vader 40 jaar geleden hoor praten. Of iemand zeggen dat hij 101 km/u rijdt waar hij 100 mag. Kom op zeg.John,
Het lijkt leuk dit soort filmacties maar persoonlijk ik vind het in dezelfde categorie vallen als de ludicrous accelleraties van Vincent Everts midden in de stad. Het is niet verantwoord en geeft een signaal naar buiten dat we als Teslarijders ons meer risico's in het verkeer permitteren dan anderen.
Dus als je een bijrijder hebt die filmt, prima. Maar niet zelf als je geacht wordt op het verkeer te letten.
beter hier een standje dan een boete van 230 euro toch?Waarvan akte.... Dank voor jullie constructieve corrigerende signalen.
Eens. Daarnaast is 130 km per uur onder deze omstandigheden niet 'my piece of cake'.John,
Het lijkt leuk dit soort filmacties maar persoonlijk ik vind het in dezelfde categorie vallen als de ludicrous accelleraties van Vincent Everts midden in de stad. Het is niet verantwoord en geeft een signaal naar buiten dat we als Teslarijders ons meer risico's in het verkeer permitteren dan anderen.
Dus als je een bijrijder hebt die filmt, prima. Maar niet zelf als je geacht wordt op het verkeer te letten.
je hebt nogal zwaar te verduren he! Jank politie, Firmware Politie, Moraal Politie......Waarvan akte.... Dank voor jullie constructieve corrigerende signalen.
Nee hoor, dat zou wel zou zijn als ik dat soort mensen belangrijk zou vinden. Ieder zijn ding denk ik maar. ;-)je hebt nogal zwaar te verduren he! Jank politie, Firmware Politie, Moraal Politie......
Dan heb je je prioriteiten echt niet goed op een rijtje. Kijk zelf je filmpje terug. Je rijdt bijna 130 dicht op een andere auto met slecht zicht in verkeer dat continu op de rem gaat. En dan ga je doodleuk zitten filmen. Op een lege weg zou ik het nog kunnen billijken, maar dit is echt onverantwoord.Pfff, seriously??? Alsof ik mijn vader 40 jaar geleden hoor praten. Of iemand zeggen dat hij 101 km/u rijdt waar hij 100 mag. Kom op zeg.
Heb je gemerkt of hij ook automatisch weer dimt bij tegenliggers bij harde regen?Heb de laatste software update inmiddels ook geïnstalleerd. Mooi om te zien dat als het hard regent -en daardoor donker wordt- autobeam automatisch aangaat. Nu de ruitenwissers nog.
Dank, de wereld wordt weer een beetje veiliger. Ah een disagree! Thanks ;-).
Het antwoord kan wel eens hier liggen: (ook even naar het forum linkje kijken: Tesla increases Autopilot data collection as it pursues Full Self-Driving capabilitiesVandaag even de laatste AP2 update (2017.32.17) uitgetest in verschillende situaties. Een paar verbeteringen, maar toch ook wat achteruitgang, al is het mogelijk dat een calibratie nog verder moet gebeuren over de komende dagen vooraleer een finale conclusie te kunnen trekken