Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Dat zou zomaar eens kunnen. Als Bose dit met zijn hoofdtelefoons kan, kan Tesla dit met zijn audio ook wel.
Veel meer dan een microfoon en wat software is er niet nodig.
Ik heb zo’n Bose QuietComfort en dat werkt verbazend goed. Maar een headset is natuurlijk een veel beperktere ruimte dan een auto. Dan spreek je naar mijn mening over een andere grootorde van complexiteit.
Maar ik laat me graag overtuigen van het tegendeel.
 
  • Like
Reactions: Tampert
Dat zou zomaar eens kunnen. Als Bose dit met zijn hoofdtelefoons kan, kan Tesla dit met zijn audio ook wel.
Veel meer dan een microfoon en wat software is er niet nodig.
Zo simpel is het nu ook weer niet. Wat BOSE doet is in omgekeerde fase het geluid dat de microfoons horen, spelen in de oorschelp, zodat de geluidstrillingen mekaar opheffen. Daarvoor moet je luidspreker en je microfoon vlak bij je oren zitten, en elk oor heeft een aparte microfoon nodig. Met koptelefoons heb je controle over de locatie van de luidspreker en microfoon per oor, maar dat heb je niet in een auto.
 
  • Informative
Reactions: Phil V
Als hij dat dan al moet twitteren, dan is er wel een serieus gebrek aan echte content hoor.
Wat is hier nou mis mee?

Schermafdruk 2018-01-30 23.51.43.png
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Lees net op us gedeelte 18.4.1 met de volgende functies

In this version:
- Canadians finally get ability to choose Canadian French language.
- You can now select units for pressure (in some countries) - Bar or PSI.
- In Netherlands - disabled passive entry by default "for your security".
- Now, when you start a drive, the steering wheel will automatically warm up if you had it set to Heated Wheel during your most recent drive.


Staat ook een screenshot van de app bij.