Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Mocht je niet alle drie de icon's zien... de rechter heeft betrekking op voorverwarming van de batterij. Dat gebeurt alleen als de auto op een laadpunt is aangesloten.

En voor de volledigheid, de linker is van de voorruitontdooing en die zit in het winterpakket (oudere versies) of het premiumpakket. Zelfde geldt voor stuurverwarming maar die wordt niet in app getoond.
 
Het zou fijn zijn als in de app een helpscherm met symbolen was opgenomen. Het lijkt allemaal vanzelfsprekend maar er zit vaak meer achter: wel/niet aangesloten op stroom, wel/niet winterpakket, afhankelijk temperatuur enz.

Eens kijken waar ik deze suggestie heen kan sturen....
 
  • Like
Reactions: HerrJones
0C165138-A0EB-4F25-B142-105549DD74D5.jpeg


Zonder walstroom ziet het er zo uit. Het symbool verspringt dan van positie :confused:
Dat gaat automatisch als het nodig is. Stuur gaat ook aan als je dat in de auto aan had staan.

En dan krijg je iets als dit.

View attachment 284052
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
Na de laatste update zijn er een aantal problemen ontstaan. Hebben anderen deze ook?
- key fob reageeet niet goed meer
- deurhendels komen niet automatisch meer naar buiten. Staat wel aan.

Ook komen er nu blauwe lijntjes op de snelweg op voor mij nu nog willekeurige plaatsen. Geen flauw idee wat het aan zou moeten geven.
 
Vermoed dat met het winterpakket ook het gedeelte onder de ruitenwissers verwarmd worden.

Hebben jullie dat vastgesteld?

Afgelopen week met 2018.6.1 zitten testen en enige wat verwarmd wordt is bij mij het stuur. Stoelen en gedeelte onder de ruitenwissers warmt bij mij namelijk niet op. Ja, ik heb het winterpakket en zowel stoelen als ruitverwarming heb ik ingeschakeld bij het verlaten van de auto.

Nu ben ik uitermate blij met warme handjes, maar warme kadetjes had ik ook wel graag gehad. Technisch gezien moet dat toch geen grote uitdaging zijn.

Vanavond probeer ik het eens met een gewicht in de zetel....kijken of dat helpt. Pannetje chocolademelk ofzo...twee vliegen in 1 klap;)
 
  • Funny
Reactions: Billy and Flaker
Bedankt voor de tips, wieltjes 3 minuten vastgehouden, mocht niet baten. Power off ook niet. Ik had afgelopen week al een paar keer de assistentie geprobeerd te bellen maar steeds na een kwartier in de wacht ben ik afgehaakt. Nou ja morgen weer een dag...
 
Hebben jullie dat vastgesteld?

Afgelopen week met 2018.6.1 zitten testen en enige wat verwarmd wordt is bij mij het stuur. Stoelen en gedeelte onder de ruitenwissers warmt bij mij namelijk niet op. Ja, ik heb het winterpakket en zowel stoelen als ruitverwarming heb ik ingeschakeld bij het verlaten van de auto.

Nu ben ik uitermate blij met warme handjes, maar warme kadetjes had ik ook wel graag gehad. Technisch gezien moet dat toch geen grote uitdaging zijn.

Vanavond probeer ik het eens met een gewicht in de zetel....kijken of dat helpt. Pannetje chocolademelk ofzo...twee vliegen in 1 klap;)

De stoelen doen mee als je deze had aanstaan toen je de auto stopzette. Dat geldt ook voor het stuur. De rest doet hij automatisch. Voorruitondooing (elektrisch onder ruitenwisser in winterpakket en premiumpakket) en batterijverwarming. Dat laatste als het nodig is en de auto aan de lader staat.
 
De stoelen doen mee als je deze had aanstaan toen je de auto stopzette. Dat geldt ook voor het stuur. De rest doet hij automatisch. Voorruitondooing (elektrisch onder ruitenwisser in winterpakket en premiumpakket) en batterijverwarming. Dat laatste als het nodig is en de auto aan de lader staat.
Bij mij lijken de stoelen niet mee te doen helaas. Wel het veel sneller locken van de stekker bemerkt.
 
94480B62-AD69-44BF-AC33-C56359A5ADF6.jpeg
De stoelen doen mee als je deze had aanstaan toen je de auto stopzette. Dat geldt ook voor het stuur. De rest doet hij automatisch. Voorruitondooing (elektrisch onder ruitenwisser in winterpakket en premiumpakket) en batterijverwarming. Dat laatste als het nodig is en de auto aan de lader staat.
Blijkbaar is het niet nodig voor batterijverwarming op een lader aangesloten te zijn. Vanochtend met de App aangezet terwijl de S niet aangesloten is op de lader.