Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Uit blog : Free Trials AutoPilot
"When asked in February about the timeline for the coast-to-coast drive, Musk said it might happen in three months, or “six months at the outside.” If Tesla holds to that timeline, it would make sense that some big improvements are coming soon."

Is dan verstandig om bij het bestellen van een nieuwe Tesla toch alvast de optie "Zelfrijdende functie" te activeren of gaat het nog wel even duren voordat wij in Nederland/België hiervan gebruik kunnen gaan maken?


De coast-to-coast drive heeft m.i. (nog) niet veel te maken met FSD. Ik zelf denk dat FSD nog wel even op zich zal laten wachten....Daarnaast is het goed om je te verdiepen in wat FSD nu echt inhoudt, in de toekomst moet AP2 automatisch van rijbaan wisselen zonder dat je hoeft te knipperen, geef je je eindbestemming op de NAVI in en neemt ie zelf afslagen op de snelweg, dat werkt nu in ieder geval nog niet, dus FSD is in ieder geval verder weg. Met de nieuwe NAVI, model 3 (meer AP kilometers) kan het nu natuurlijk wel eens een vogelvlucht gaan nemen, in ieder geval binnen een jaar wel te verwachten (Elon time).
 
Map update :)

D635F58A-661D-4329-8365-4D16674DD99C.jpeg
 
Ik het AP1. Dus zag al behoorlijk autos in de zijbaan schuin voor me.

Trouwens als je de melding stuurvasthouden krijgt, ik heb sinds 2018.21.9 nu alleen een wit flashende rand bovenin de cockpit. Eerder was dat rondom.

Klopt,.. heb ook het idee dat de momenten van stuur beethouden eerder komen. En meer kracht moet zetten om de melding te laten verdwijnen. Maar kan het me inbeelden.
 
  • Like
Reactions: Tampert
Klopt,.. heb ook het idee dat de momenten van stuur beethouden eerder komen. En meer kracht moet zetten om de melding te laten verdwijnen. Maar kan het me inbeelden.
Ik denk dat je gelijk hebt. Voorheen kreeg ik mogelijk één keer per maand een waarschuwing het stuur vast te houden.
Na de laatste update krijg ik die melding enkele keren per rit terwijl ik het stuur continue hetzelfde vast heb.
 
  • Like
Reactions: Dwarde
Deze morgen 2018.21.9 ontvangen. Nog niet veel gemerkt van de autootjes links en rechts (nog geen snelweg gedaan) maar voor de rest voel ik geen verschil in autopilot. Het lijkt me wel dat het icoon van het meedraaiend stuurtje wel groter is geworden. De oplichtende witte waarschuwing rondom het scherm is nu vervangen naar de top van het scherm en dat werkt wel.
 
Hiep! Dat is een tijd geleden dat ik de melding van een voltooide software installatie heb gezien:) (ik begin het gele klokje wel te missen)
Nog net voor de vakantie, is dat ook mooi geregeld ;)
Ben benieuwd :)
 
met 21.9 (en ook al de vorige versie) heeft AP2 bij mij problemen gekregen om van rijbaan te wisselen. zodra ik richtingwijzer aanzet verdwijnt in 9 van de 10 gevallen de witte lijn van de linker baan ( of beide bij drie banen) en weigert de auto van rijbaan te wisselen. anderen zelfde ervaring ? voorheen ging dat vloeiend.