Riestad
Member
Die deed het bij .18 al weerHeel belangrijk: doet de stuurverwarming het ook weer?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die deed het bij .18 al weerHeel belangrijk: doet de stuurverwarming het ook weer?
Het interessante vindt ik dat dit niet gerelateerd is aan een software update, ik heb 2018.18 sinds een week of twee. Zo ver ik weet komt deze informatie uit de Adas tiles. Deze bevatten informatie over snelheden en dus of je van baan mag wisselen. Deze tiles staan los van de navigatie kaarten, en worden gedownload als je in een gebied bent (en ook omringende tiles zodat je niet uit het gebied rijd).
En wat is precies de verbetering van de audio?Vandaag op mijn auto en de loaner de update binnengehaald, audio is weer beter
View attachment 303258
Die heb ik ook, 2 versies geleden ging de Equalizer van 12 terug naar 8 ( lijkt niet zo spannend ) maar bij de bas hoorde je geen verschil tussen 2 tot 8. Nu is het weer 12 en hij is weer af te stellen.En wat is precies de verbetering van de audio?
Ik heb het premium upgrade pakket (incl 'hoogwaardig systeem dat speciaal gemaakt is voor de ultrastille cabine van een Tesla') maar weet eigenlijk niet of dat ook daadwerkelijk zo is. Met andere woorden: wat is het verschil met 'gewone' audio? Ik vind met name de lage tonen achterblijven bij de verwachting...
N280 hier ook autolanechangeMisschien niet het juiste draadje, maar ik weet bijna zeker dat ik sinds gisteren ineens Auto Lane Change kan gebruiken op een weg waar dat voorheen niet kon. Dit is namelijk de N2 langs Eindhoven. Sinds gisteren kan ik hier gewoon met autosteer van baan wisselen!
Het interessante vindt ik dat dit niet gerelateerd is aan een software update, ik heb 2018.18 sinds een week of twee. Zo ver ik weet komt deze informatie uit de Adas tiles. Deze bevatten informatie over snelheden en dus of je van baan mag wisselen. Deze tiles staan los van de navigatie kaarten, en worden gedownload als je in een gebied bent (en ook omringende tiles zodat je niet uit het gebied rijd).
Heeft iemand dit toevallig ook recentelijk opgemerkt op andere wegen?
Thanks! Hier ook equalizer tot 8, wacht met spanning op de nieuwe updateDie heb ik ook, 2 versies geleden ging de Equalizer van 12 terug naar 8 ( lijkt niet zo spannend ) maar bij de bas hoorde je geen verschil tussen 2 tot 8. Nu is het weer 12 en hij is weer af te stellen.
Iets met lage tonen dus
Die ken ik helemaal niet. Ik gebruik Teslafi, daar staat ie keurig (en automatisch) bij de fleet-updates.
Ook een manier om je informatie te publiceren. Prima, als je TeslaFI met je gegevens vertrouwt. EV-FW heeft die niet per sé nodig.Die ken ik helemaal niet. Ik gebruik Teslafi, daar staat ie keurig (en automatisch) bij de fleet-updates.
Close enoughN280 Baexem naar Roermond ter hoogte van Horn. Precies genoeg ?
N11 (Leiden-Bodegraven) ook!Gewoon de hele N2 rondom Eindhoven heeft nu Auto Lane Change ondersteuning, de 80 weg. Dat was eergisteren nog niet.
Herstel: een deel van de N11(??)N11 (Leiden-Bodegraven) ook!
En de N50 nu opeens ook! Toch een hele verbetering. Verder valt het mij op dat AP2 de nieuwe situatie bij de rotonde Joure uitstekend leest. Gaat netjes uitvoegen en volgt dan de weg. Hij doet dat blijkbaar op basis van de camera's, want de kaarten zijn nog niet bijgewerkt. Ik dacht eigenlijk dat hij vooral de bocht volgde en vaart minderde op basis van kaart info, maar dat is dus hier niet het geval.Gewoon de hele N2 rondom Eindhoven heeft nu Auto Lane Change ondersteuning, de 80 weg. Dat was eergisteren nog niet.
Herstel: een deel van de N11(??)
Vanmorgen vanaf Leiden kreeg ik hem niet te zien
En de N50 nu opeens ook! Toch een hele verbetering. Verder valt het mij op dat AP2 de nieuwe situatie bij de rotonde Joure uitstekend leest. Gaat netjes uitvoegen en volgt dan de weg. Hij doet dat blijkbaar op basis van de camera's, want de kaarten zijn nog niet bijgewerkt. Ik dacht eigenlijk dat hij vooral de bocht volgde en vaart minderde op basis van kaart info, maar dat is dus hier niet het geval.