Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
beniewd naar de vol
Wel handig dat je nu met je App de achterklep kan openen. Sta je daar met je handen vol, graaiend naar je telefoon in je broekzak, dan je App openen(wat ook even duurt) om dan de achterklep te openen. :eek:

Wellicht zou het handig zijn als je er inderdaad een optie op krijgt 'open when keyfob is nearby the car'

Immers de deur gaat ook pas open als je in de buurt bent. Alleen wel even aan denken voordat je je handen vol hebt...
 
Zijn de omstandigheden op dergelijke wegen niet zodanig dat er altijd wel een onmiddellijke voorligger (vrachtwagen) is? Dan houdt AP namelijk die als leidraad i.p.v. wat de systemen van de weg zien. Te herkennen aan het blauw worden van de betreffende voorligger.
Ik heb ook nog nooit een blauw gekleurde voorligger gezien in mijn display. Het maakt ook geen verschil of er voorliggers zijn of niet in mijn geval.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Ik heb met mijn ap2 auto 1 of 2 keer gehad dat voorligger blauw werd, dit gebeurde op een landweggetje met tractor voor me die 30 oid reed, ik kon er niet voorbij. Belijning is daar heel slecht dus ik denk op het moment dat de belijning niet meer werd gezien de voorligger blauw werd.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Ik heb met mijn ap2 auto 1 of 2 keer gehad dat voorligger blauw werd, dit gebeurde op een landweggetje met tractor voor me die 30 oid reed, ik kon er niet voorbij. Belijning is daar heel slecht dus ik denk op het moment dat de belijning niet meer werd gezien de voorligger blauw werd.
Dus geen AP1-only feature ;)
Bij mijn AP1 Model S zie ik het dagelijks vele malen.
 
Sinds een week of 2 heb ik 2018.6.1, en momenteel alles behalve tevreden ermee. AP is heel zenuwachtig, remt af zonder enige aanleiding tot de auto bijna stilstaat...
Het hoofdscherm reboot gewoon spontaan tijdens het rijden (cluster display gelukkig niet)
Zit er nog iemand op die release met gelijkaardige problemen?
 
Sinds een week of 2 heb ik 2018.6.1, en momenteel alles behalve tevreden ermee. AP is heel zenuwachtig, remt af zonder enige aanleiding tot de auto bijna stilstaat...
Het hoofdscherm reboot gewoon spontaan tijdens het rijden (cluster display gelukkig niet)
Zit er nog iemand op die release met gelijkaardige problemen?

heb deze versie nu zo'n 10 dagen. Geen problemen. AP rijdt nu zeer strak. Begrijpt alleen nog niks van afdalingen. Automatische ruiterwisser lijken ook geüpdatet.
 
Sinds een week of 2 heb ik 2018.6.1, en momenteel alles behalve tevreden ermee. AP is heel zenuwachtig, remt af zonder enige aanleiding tot de auto bijna stilstaat...
Het hoofdscherm reboot gewoon spontaan tijdens het rijden (cluster display gelukkig niet)
Zit er nog iemand op die release met gelijkaardige problemen?
Heb de auto nu bijna drie weken, werd afgeleverd met deze software versie. AP werkt ok. Helaas elke twee tot drie dagen ook een spontane reboot van het hoofdscherm. Met support al aan/uit van de auto gedaan. Helaas... Vrijdag heb ik een afspraak bij het SeC.
 
Sinds een week of 2 heb ik 2018.6.1, en momenteel alles behalve tevreden ermee. AP is heel zenuwachtig, remt af zonder enige aanleiding tot de auto bijna stilstaat...
Het hoofdscherm reboot gewoon spontaan tijdens het rijden (cluster display gelukkig niet)
Zit er nog iemand op die release met gelijkaardige problemen?
Ook bij mij is AP wat zenuwachtiger, met name gekke remacties als je (naar zijn zin) te dicht langs tegenliggers rijdt.
 
Wel handig dat je nu met je App de achterklep kan openen. Sta je daar met je handen vol, graaiend naar je telefoon in je broekzak, dan je App openen(wat ook even duurt) om dan de achterklep te openen. :eek:
Heb hem hier net binnen, 2018.10.4. Ik zie ook het nut niet zo van deze controls in de app... technisch geinig natuurlijk, maar verder. Misschien is een koppeling met Siri/Google de volgende stap, zoals al mogelijk met een aantal andere controls uit de app. Dan zou je met volle handen misschien nét in je smartwatch kunnen schreeuwen: "Hey Siri, open the trunk of my car!". Om vervolgens terug te horen: "You need to unlock your iPhone first." Hmm...