You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bijzonder als het klopt hoor. Maar de grote accu gaat maar 4 zitplaaten krijgen? Middelste gordel is er niet. En met de groter accu geen glazen dak?? Rare keuze lijkt mij.
Denk dat Tesla Battery & Drive train day op 22 september veel views uit Duitsland krijgt.Klopt.
Is al lang bekend trouwens hoor.
Tot daar hun revolutionair MEB-Platform dat miljarden heeft gekost maar enorm goed (not) is.
Volkswagen ID.3
Top Gear vindt 'm goed!
Topgear is het er duidelijk over eens dat de BMW I3 door VW als uitgangspunt is genomen. Treurig dat een concern als Volkswagen niet zelf iets truttigs kon bedenken met Transporter genen zoals de Taycan met retrovelgen. Misschien komen ze nog met een bicolor uitvoering?De Nissan Leaf vinden ze nog een stuk beter. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Mooi dat er steeds meer keus is.
Gek eigenlijk want ik vond de Leaf ernstig tekort schieten qua interieur toen ik er enkele jaren geleden naar keek. Vooral de beperkte instelmogelijkheden van de bestuurdersstoel en stuur vond ik maar niks.De Nissan Leaf vinden ze nog een stuk beter. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Mooi dat er steeds meer keus is.
Ik denk dat je een vergelijkbaar uitgeruste Zoë wel degelijk kan vergelijken - inderdaad kleiner, maar wsl ook efficienter (want kleiner en wel erg aerodynamisch) - dus met een vergelijkbare range. In elk geval is 250 km snelweg zelfs diep in de winter goed te doen (uit eigen ervaring)Er is geen enkele EV die goedkoper is met een vergelijkbaar bereik.
- Zelfs een Peugeot 208 en een Renault Zoë met vergelijkbare uitrusting kosten 35000 EUR (als je de Zoë met accu koopt), en die zijn een pak kleiner en hebben veel beperkter bereik.
Id3 test van Nextmove
Zeker geen hosanna verhaal van Auto Motor und Sport.
VW ID.3 mit Problemen im ersten Test: Fährt gut, patzt bei Verarbeitung und Elektronik
Dat is wel wat door de auto gerapporteerd is, en puur het ideale verbruik van de motor, niet de rest mee. Als je 'aan de meter' gaat kijken, is je praktijkverbruik veeeeel hoger....met all-time-gemiddelde van 227 Wh/km een stuk beter..
"Im auto-motor-und-sport-Test inklusive Autobahn- und Stadtfahrten ergibt sich dagegen ein Testdurchschnitt von 23,2 kWh/100 km"
232 Wh/km ?!
Dan doet mijn veel grotere Model X 90D dit na 112.000km met all-time-gemiddelde van 227 Wh/km een stuk beter. Tesla, Vorsprung durch Technik.