You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor de duidelijkheid, ik heb dus geen enkele rijhulp aan, dus ook geen AP of TACC, en toch een ingreep. Alleen omdat ik die "rijstrook overschrijdingspreventie in noodgevallen" niet elke rit weer wil uit moeten zetten.
Voor de duidelijkheid, ik heb dus geen enkele rijhulp aan, dus ook geen AP of TACC, en toch een ingreep. Alleen omdat ik die "rijstrook overschrijdingspreventie in noodgevallen" niet elke rit weer wil uit moeten zetten.
Ik zag vanmiddag ineens in mijn good old P85 dat de MCU 1 die in januari 2019 is vervangen gele randen heeft. Iemand enig idee of de garantie op dat ding toen twee jaar was of twee jaar met een km-beperking?
Afhankelijk van het antwoord vind ik deze tekortkoming om te huilen (eerst € 2.400 ex. BTW voor een crashende MCU vanwege een ontwerpdommigheid, en dan anderhalf jaar later gele strepen in de vervangende unit).
Ik denk 4 jaar. Mijn MCU is september 2019 vervangen en dat is met 4 jaar en onbeperkt aantal kmIk zag vanmiddag ineens in mijn good old P85 dat de MCU 1 die in januari 2019 is vervangen gele randen heeft. Iemand enig idee of de garantie op dat ding toen twee jaar was of twee jaar met een km-beperking?
Afhankelijk van het antwoord vind ik deze tekortkoming om te huilen (eerst € 2.400 ex. BTW voor een crashende MCU vanwege een ontwerpdommigheid, en dan anderhalf jaar later gele strepen in de vervangende unit).
Heb je geprobeerd de functie met stembediening uit te schakelen?Ik vind het ook een hinderlijk ding. Vooral omdat de functie zich na elke stop weer inschakelt. Op de Autobahn schrik ik me soms een hoedje bij wegwerkzaamheden met een krappe linkerrijstrook. En dan moet je met de schrik in het lijf door het menu scrollen, hopend dat de software niet opnieuw ingrijpt net wanneer je met alleen nog je linkerhand aan het stuur zit.
Heb je geprobeerd de functie met stembediening uit te schakelen?
De eerste keer is altijd garantie. De tweede keer niet meer. Ik had ze trouwens ma 2 weken weer terug. Ik zou me de moeite besparen.Ik zag vanmiddag ineens in mijn good old P85 dat de MCU 1 die in januari 2019 is vervangen gele randen heeft. Iemand enig idee of de garantie op dat ding toen twee jaar was of twee jaar met een km-beperking?
Afhankelijk van het antwoord vind ik deze tekortkoming om te huilen (eerst € 2.400 ex. BTW voor een crashende MCU vanwege een ontwerpdommigheid, en dan anderhalf jaar later gele strepen in de vervangende unit).
Is het gelukt? Dat is echt by far de meest verschrikkelijke “feature” van de auto. Die ingreep voel ik gelukkig nauwelijks maar die kolere herrie van de Elon toeters is echt een verschrikking.Niet geprobeerd. Goed idee. Kan ik mijn ogen tenminste op de weg houden.
Is het gelukt? Dat is echt by far de meest verschrikkelijke “feature” van de auto. Die ingreep voel ik gelukkig nauwelijks maar die kolere herrie van de Elon toeters is echt een verschrikking.
Op plaats twee van software fouten verstopt als “feature” staat trouwens de TACC die zelfstandig ingestelde snelheden aanpast. Allemachtig wat irritant.
Voor de oudere generatie primakoopt 1 classic, TACC/Elon toeters vrij rijden is de hemel.
koopt 1 classic, TACC/Elon toeters vrij rijden is de hemel.
Je kunt al die zaken toch desgewenst uitzetten bij een nieuwe Tesla? Dan lijkt het me dus geen reden om hiervoor een classic te kopen.
Dat wil ik echt niet meer. Dat heb ik op mijn motorfiets en is eens het wat drukker wordt compleet nutteloos.een cruise control die gewoon een vaste snelheid rijdt
Geen problemen met mijn HW2.0 auto.en bij wegwerkzaamheden geen piepsignaal en getrek aan het stuur.
Dat wil ik echt niet meer. Dat heb ik op mijn motorfiets en is eens het wat drukker wordt compleet nutteloos.
Nee, natuurlijk heb jij er geen problemen mee, die heb je nooit, nou ja, wel toen je nog BMW/vul willekeurig Duits merk in/Audi reed, maar de rest van dit forum wel dus.Dat wil ik echt niet meer. Dat heb ik op mijn motorfiets en is eens het wat drukker wordt compleet nutteloos.
Geen problemen met mijn HW2.0 auto.
Zo sterk wil ik het niet stellen hoor. Alleen alles eraf dat ze zelf bedacht hebben omdat ze dachten het beter te weten. Dus geen Tesla implementatie van een TACC maar een echt werkende die gewoon rekening houdt met de afstand tussen auto’s en dus wat geleidelijker optrekt of afremt. Geen AP die continu de in TACC ingestelde snelheid overruled of bij iedere stuurbeweging uitvalt, maar zoals het bedoeld is. Zonder nadenken. En geen Tesla navi die niet weet wat een tussenstop is of hoe een file eruit ziet, maar gewoon een goede TomTom implementatie. De zelf door de baby van Elon op de regenachtige zondagmiddag in elkaar gefröbelde Spotify interface eraf en gewoon de UX van Spotify zelf. De vreselijke contacten en telefoon app eraf en gewoon die van een willekeurige autofabrikant die wel snapt dat je wil kunnen zoeken of direct het mobiele ipv het vaste nummer wil kunnen selecteren met je stem. En zo kan ik nog een uurtje doorgaan.Alles mag er af wat mij betreft, zolang ik maar CC, Navi en FM radio heb. Hoeveel gewicht zou het besparen als we al die miljoenen coderegels verwijderen?
Geef me een weekje de tijd bij Tesla en het wordt een auto die niet alleen fantastisch rijdt, want dat doet ‘ie al, maar ook fantastisch bedienbaar is.
Nee, ik spreek uit mijn ervaringen.Hoe doe je dit toch? Heb je hiervoor een speciale ontken-alles-macro op jouw toetsenbord geprogrammeerd?
Het grappige is dat je stuk voor stuk net de slechtere implementaties verkiest.Dus geen Tesla implementatie van een TACC maar een echt werkende die gewoon rekening houdt met de afstand tussen auto’s en dus wat geleidelijker optrekt of afremt. Geen AP die continu de in TACC ingestelde snelheid overruled of bij iedere stuurbeweging uitvalt, maar zoals het bedoeld is. Zonder nadenken. En geen Tesla navi die niet weet wat een tussenstop is of hoe een file eruit ziet, maar gewoon een goede TomTom implementatie. De zelf door de baby van Elon op de regenachtige zondagmiddag in elkaar gefröbelde Spotify interface eraf en gewoon de UX van Spotify zelf. De vreselijke contacten en telefoon app eraf en gewoon die van een willekeurige autofabrikant die wel snapt dat je wil kunnen zoeken of direct het mobiele ipv het vaste nummer wil kunnen selecteren met je stem. En zo kan ik nog een uurtje doorgaan.