Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds laatste update van twee dagen geleden (44.5) werkt Smartphone Hotspot niet meer. Altijd foutmelding op het Teslascherm connectie niet mogelijk. Ik heb geen enkele parameter verandert. Voorheen, nog maar 1 week geleden, werkte het altijd perfect.
Anybody else ?
 
Sinds laatste update van twee dagen geleden (44.5) werkt Smartphone Hotspot niet meer. Altijd foutmelding op het Teslascherm connectie niet mogelijk. Ik heb geen enkele parameter verandert. Voorheen, nog maar 1 week geleden, werkte het altijd perfect.
Anybody else ?
Ik had dat mijn wifi het überhaupt niet meer deed. Even snel het scherm gereset en daarna weer volledig werkend.
 
Je kan nu dus instellen dat de bestuurders portier als enige opent bij ontgrendelen…. maar hoe kan ik dan van buitenaf alsnog de andere deuren openen? Had knopje aan binnenkant op scherm hiervoor verwacht of zie ik iets over het hoofd?
Bij de S kan je 2 keer de P knop op de hendel indrukken om te openen. Geen idee of dat op de 3 ook zo is.
 
  • Informative
Reactions: sweep
Sinds laatste update van twee dagen geleden (44.5) werkt Smartphone Hotspot niet meer. Altijd foutmelding op het Teslascherm connectie niet mogelijk. Ik heb geen enkele parameter verandert. Voorheen, nog maar 1 week geleden, werkte het altijd perfect.
Anybody else ?
Bij mij werkte dit nog wel. Heb 44.6 namelijk nog via mijn hotspot gedownload. Telefoon en de auto al een keer een reboot gegeven?
 
Onhandiger dan spotify. Zelfde content op een paar uitzonderingen en je hebt HD muziek wat je niet hoort als je het download naar de mcu

Heb ze beide. Voorkeur steeds spotify
Heb Spotify voor de kids (Baby Shark) en Tidal voor mezelf (geen Baby Shark).

Een groot verschil tussen Spotify en Tidal is wat ze je aanraden. Hou je van top40 dan is Spotify prima, maar wil je juist geen top40 dan is Tidal weer beter.
 
  • Like
Reactions: Epyx
Yep, ook een shutdown van de wagen. Noppes. Gelukkig ben ik niet zeer afhankelijk van deze hotspot.
Ik heb de fout gevonden. Na reset van mijn Smartphone was het Hotspot paswoord verandert. 4 letters en 4 cijfers zijn blijkbaar niet veilig genoeg. Heb nu een nieuw paswoord aangemaakt voor de hotspot, maar met een special character erbij en een grote letter.
Nu lukt alles weer zoals voorheen 🤗