Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Als ze het concept in dit artikel doorvoeren in V11 kunnen we nog mopperen op de te kleine knoppen :)

 
Als ze het concept in dit artikel doorvoeren in V11 kunnen we nog mopperen op de te kleine knoppen :)

Voor mij hoeft het niet, maar voor velen denk ik wel een goede toevoeging.
 
  • Like
Reactions: JanG007
dat bedoel ik ook
Het belletje verdwijnt even snel als de melding. Mocht je het gemist hebben, dan kan je de historiek bekijken via ‘service’ en ‘meldingen’
8D700262-EABC-4A6B-A247-FF335B61E61A.jpeg
 
Zijn er nog meer eigenaren van Tesla Classic's zonder waypoints?

Heb een Model S uit Nov-2013 met software v10.2 en heb helaas nog geen waypoints. Heb wel een MCU upgrade ontvangen van Tesla in Juni 2020 naar MCU,MDLSX,EU/JPN/HK/MC/TW/SK,LTE RMN(1098050- 00-G). Wat volgens mij een upgrade naar MCU2 zou zijn geweest.

Ben benieuwd naar andere ervaringen!
 
Zijn er nog meer eigenaren van Tesla Classic's zonder waypoints?

Heb een Model S uit Nov-2013 met software v10.2 en heb helaas nog geen waypoints. Heb wel een MCU upgrade ontvangen van Tesla in Juni 2020 naar MCU,MDLSX,EU/JPN/HK/MC/TW/SK,LTE RMN(1098050- 00-G). Wat volgens mij een upgrade naar MCU2 zou zijn geweest.

Ben benieuwd naar andere ervaringen!
Er zijn van de MCU1 meerdere hardware revisies, met elk updates maar in de basis nog MCU1. Het onderdeelnummer wat je geeft is van een MCU1.
 
  • Like
Reactions: Rqcg and job-lek
Mooi overzicht van oa schortcuts op

Wat ikzelf door dit mooie lijstje ontdekte is wisselen van Range in km <> Range in % door DAAR te drukken...
( Ik ga nu maar's overal op het scherm drukken... wie weet wat er dan gebeurt )

www.teslaownersclub.nl/portfolio-items/tesla-software-v11-waar-zit-welke-functie
 
Mooi overzicht van oa schortcuts op

Wat ikzelf door dit mooie lijstje ontdekte is wisselen van Range in km <> Range in % door DAAR te drukken...
( Ik ga nu maar's overal op het scherm drukken... wie weet wat er dan gebeurt )

www.teslaownersclub.nl/portfolio-items/tesla-software-v11-waar-zit-welke-functie
Zat ook al op V10
 
  • Like
Reactions: job-lek
Mooi overzicht van oa schortcuts op

Wat ikzelf door dit mooie lijstje ontdekte is wisselen van Range in km <> Range in % door DAAR te drukken...
( Ik ga nu maar's overal op het scherm drukken... wie weet wat er dan gebeurt )

www.teslaownersclub.nl/portfolio-items/tesla-software-v11-waar-zit-welke-functie
- als je 4x op het batterijtje klikt krijg je een power-up, 10% erbij
- 3x op het autotje klikken = toeteren
- stalk 5x op en neer = olie lekken

Bron: mario kart 1997