Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Trouwens, nu besef ik me nog iets. De navigatie stem in het Nederlands heeft soms glitches. Iemand hier die dat ook wel eens heeft? Schakel in de stem naar Engels dan is het weg. Ga ik weer naar het Nederlands dan is het terug.

Hierdoor heb ik eigenlijk altijd de navigatie stem uit.
 
Trouwens, nu besef ik me nog iets. De navigatie stem in het Nederlands heeft soms glitches. Iemand hier die dat ook wel eens heeft? Schakel in de stem naar Engels dan is het weg. Ga ik weer naar het Nederlands dan is het terug.

Hierdoor heb ik eigenlijk altijd de navigatie stem uit.
Ondanks dat ik de navigatie niet heel erg vaak gebruik, is mij dat eigenlijk nooit opgevallen. Wel eens dat het taalkundig wat beter zou kunnen, maar wijt ik eerder aan de Nederlandse taal (en ook andere navigatie systemen wel eens op betrapt), Arnhem is bijvoorbeeld best lang Arnheim geweest.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Jazeker: "Ga de rotonde op en neem de <hik> derde afslag.

Dat is hem! Dat is de glitch... SUPER irritant IMHO.


Het feit dat ik het niet in het Engels heb lijkt er dan op dat het dan een sample issue is ofzo. Als het echt synthethisch is dan is het wellicht een fout in de tekst.

Ga er op letten en hier een melding van maken bij het SeC als het er nog steeds in zit.
 
Op een S/X wel.

Ik vind het wel jammer dat de functie van het linker wieltje niet aangepast kan worden. Rechts heb ik eigenlijk altijd op scherm helderheid staan omdat ik de auto stand echt verschrikkelijk vind. Ik zou op links ook wel graag de fan snelheid kunnen aanpassen.
Kan je die knopjes alleen op een S/X aanpassen of ook op een Model 3?

Ik vind het dimmen namelijk nogal irritant in een tunnel. Het duurt best lang voordat hij begint met dimmen. En uit de tunnel duurt het weer ff voordat hij feller wordt.

Voor mijn gevoel had Skoda dat beter voor elkaar.
 
Kan iemand met premium Connectivity even kijken of live sentry beelden bekeken kunnen worden wanneer de telefoon NIET via WiFi verbonden is? Zowel bij een IPhone 12 als een Oneplus One lukt dit niet.
Met een iPhone X werkt het zonder WiFi.
Volgens mij moet je wel in de auto in het menu beveiliging aangeven dat het is toegestaan om beelden op afstand te bekijken.
 
  • Like
Reactions: SparkyM3LR4WD