Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.36

This site may earn commission on affiliate links.
Vanochtend kwam ranger Nick weer eens langs om de problemen met de camera’s en autopilot te verhelpen. Na een half uur heeft hij alweer de laptop dichtgeklapt. Dus gaan we vrijdag weer naar SeC Den Haag met de auto.
Ik heb steeds meer het gevoel dat dit gewoon niet opgelost gaat worden. Als het daarop uitdraait dan gaat het geen vrolijk vervolg krijgen.
 
Vanochtend kwam ranger Nick weer eens langs om de problemen met de camera’s en autopilot te verhelpen. Na een half uur heeft hij alweer de laptop dichtgeklapt. Dus gaan we vrijdag weer naar SeC Den Haag met de auto.
Ik heb steeds meer het gevoel dat dit gewoon niet opgelost gaat worden. Als het daarop uitdraait dan gaat het geen vrolijk vervolg krijgen.
Waar denk je aan Paul?
 
Vanochtend kwam ranger Nick weer eens langs om de problemen met de camera’s en autopilot te verhelpen. Na een half uur heeft hij alweer de laptop dichtgeklapt. Dus gaan we vrijdag weer naar SeC Den Haag met de auto.
Ik heb steeds meer het gevoel dat dit gewoon niet opgelost gaat worden. Als het daarop uitdraait dan gaat het geen vrolijk vervolg krijgen.
Klinkt niet goed. Als het dus niet de software is dan moet de software en/of de hardware gevoed worden met iets wat er niet hoort te zijn. Opbouw van statische elektriciteit, interferentie met Bluetooth, kabeltjes met een beetje kortsluiting, rammelende aarding, volgelopen cache, maar waarschijnlijk iets heel anders.
Ik probeer alleen te stimuleren om naar de hele boom van faalmechanismen te (laten) kijken en hoop dat het goed komt.
 
Now it’s official: mijn partner, geheel onwetend van de Slechts Visie update, begon bij filerijden spontaan te klagen over het hollen-en-stilstaan gedrag van de auto. Of er iets mis was? Heb haar verzekerd dat dit vooruitgang was, zoals het een goede Teslarijder betaamd 😉.
Overigen is de hollen-en-stilstaan regressie bij filerijden in de code enkele updates voor vision only al begonnen. Ik zit nog op een radar-versie en ik heb daar ook last van. Een regressie want vroeger werkte het echt perfect.

Ook het te grote gat laten vallen bij hogere snelheden als auto’s voor je versnellen is een regressie,.waar ik in mijn versie (2022.20.8) althans nog last van heb.
 
  • Like
Reactions: woes and SpeedyEddy
Klinkt niet goed. Als het dus niet de software is dan moet de software en/of de hardware gevoed worden met iets wat er niet hoort te zijn. Opbouw van statische elektriciteit, interferentie met Bluetooth, kabeltjes met een beetje kortsluiting, rammelende aarding, volgelopen cache, maar waarschijnlijk iets heel anders.
Ik probeer alleen te stimuleren om naar de hele boom van faalmechanismen te (laten) kijken en hoop dat het goed komt.
Daar stuur ik ook steeds op aan. Maar het is lastig als je te maken hebt met mensen die wat minder verstand hebben van techniek.
 
pvkeep heeft me op zijn block list dus hij ziet mijn suggesties niet, maar toen mijn auto wat gek deed bij lane changes stelde het SeC zelf voor om als het wisselen van de camera niks deed, om de hele AP computer te wisselen.

Opvallend dat ze dat nog niet bij hem gedaan hebben.
 
Vanochtend kwam ranger Nick weer eens langs om de problemen met de camera’s en autopilot te verhelpen. Na een half uur heeft hij alweer de laptop dichtgeklapt. Dus gaan we vrijdag weer naar SeC Den Haag met de auto.
Ik heb steeds meer het gevoel dat dit gewoon niet opgelost gaat worden. Als het daarop uitdraait dan gaat het geen vrolijk vervolg krijgen.

Ik heb ooit gehad dat er steeds één camera op zwart ging ondanks dat de computer en de camera reeds meerdere keren waren vervangen.
Toen hebben ze nog een keer zowel de camera en de computer vervangen en daarna nooit meer last gehad.
Wellicht storing op een verbindingsstekker oid. We weten het nog steeds niet maar inmiddels al 3 jaar geen last meer.
 
Zelfs ik ken dat niet.

Klopt, was gisteravond op een evenement en aan het bijladen aan een destination charger. Toen ik wou vertrekken, checkte ik even of er nieuwe updates waren. Even later melding dat ie wifi nodig had om een nieuwe update te downloaden. Al rijdende de hotspot geactiveerd, en dan begon ie met downloaden. Een uurtje verder was alles binnen en moest ik nog thuis geraken om dan de update te starten.
 
  • Funny
Reactions: Enzo63