Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.44.*

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij is .44.1 zojuist geinstalleerd. Morgen ga ik even een ritje maken om te kijken of er echt iets beter is aan de nieuwe versie. (Ik hou mijn adem voor de zekerheid maar niet in.)
Dat was saai, geen enkele verandering kunnen ontdekken. Nog steeds inhouden als er een auto rechts van me wil invoegen op de snelweg, ipv doorrijden en de invoeger het zelf laten uitzoeken.
 
Dat was saai, geen enkele verandering kunnen ontdekken. Nog steeds inhouden als er een auto rechts van me wil invoegen op de snelweg, ipv doorrijden en de invoeger het zelf laten uitzoeken.
Verwacht geen wijzigingen meer in onze AP. Tenzij safe issues en wettelijk opgelegde verplichtingen.
Alle effort gaat naar de single stack FSD die nu al actief is in Noord-Amerika en (binnenkort) in China.
 
Verwacht geen wijzigingen meer in onze AP. Tenzij safe issues en wettelijk opgelegde verplichtingen.
Alle effort gaat naar de single stack FSD die nu al actief is in Noord-Amerika en (binnenkort) in China.
Waarom niet? Het zou relatief eenvoudig moeten zijn om de verbeterde functies beschikbaar te maken. Alleen moet er bijvoorbeeld wel de nag en bevestiging rijstrook wisselen blijven.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Sinds versie 44.1 werkt HomeLink niet meer. Het tekentje staat nog in het menu maar het is donkerder en kan er niet op klikken.
Mijn geprogrammeerde garageopener werkt ook niet meer. Reset haalt ook niets uit.

Zijn er nog die dit hebben? Model S HW4.
 
Sinds versie 44.1 werkt HomeLink niet meer. Het tekentje staat nog in het menu maar het is donkerder en kan er niet op klikken.
Mijn geprogrammeerde garageopener werkt ook niet meer. Reset haalt ook niets uit.

Zijn er nog die dit hebben? Model S HW4.
Na instaleren van deze update eergisteren, was bij mij ook de homelink verdwenen van het scherm. Toen ik de eerste keer weg reed en weer thuis kwam stond deze weer op zijn plaatst. en het werkte terug gisteravond en ook deze morgen.
Ik heb hiervoor niets speciaals ondernomen. Model S HW3
 
Sinds versie 44.1 werkt HomeLink niet meer. Het tekentje staat nog in het menu maar het is donkerder en kan er niet op klikken.
Mijn geprogrammeerde garageopener werkt ook niet meer. Reset haalt ook niets uit.

Zijn er nog die dit hebben? Model S HW4.
M3 : bij mij is het icoon ook verdwenen van het hoofdscherm. Het automatisch openen bij aan komen rijden werkte gisteren ook niet meer. Via het snelmenu kon ik de deur gelukkig nog wel openen.
 
Wat bedoel je daarmee?
Zit er toch standaard in?
In het servicemenu kun je het deïnstalleren en weer installeren. In ieder geval bij de 3/Y. Is wellicht een poging waard, al lijkt mij het feit dat meerderen klagen een reden om te denken dat het een bug is.

Ten aanzien daarvan: allemaal zo snel mogelijk service meldingen maken, dan krijgt het ook de noodzakelijke aandacht.
 
Dat was saai, geen enkele verandering kunnen ontdekken. Nog steeds inhouden als er een auto rechts van me wil invoegen op de snelweg, ipv doorrijden en de invoeger het zelf laten uitzoeken.
Misschien heb ik het verkeerd begrepen maar volgens mij hebben wij al meer dan 4 jaar dezelfde NOA. Het is wel zo (bij mij althans)dat de software ander gedrag vertoont met dezelfde software versie op dezelfde locaties.
 
Na instaleren van deze update eergisteren, was bij mij ook de homelink verdwenen van het scherm. Toen ik de eerste keer weg reed en weer thuis kwam stond deze weer op zijn plaatst. en het werkte terug gisteravond en ook deze morgen.
Ik heb hiervoor niets speciaals ondernomen. Model S HW3
+1 met M3/HW3 (na 2x via Tesla-app garagedeur openen deed Homelink het zonder verdere ingrepen weer als vanouds)