Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.44.*

This site may earn commission on affiliate links.
Niet meer. Is optie nu tegen meerprijs.
Bij de Model S is dat standaard.
In het menu gekeken, je kan daar ook niets van HomeLink deinstalleren of installeren.

Bij vergredelen staat optie HomelInk maar deze is niet aanklikbaar. Er staat de melding dat hiervoor de sleutel in het voertuig moet zijn. Maar dat is de sleutel uiteraard .... zal een bug zijn in de laatste software versie.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Breek me de bek niet open. Vanmiddag 25 keer in 8 minuten. Om horendol van te worden.

En vanavond was TACC/NOA compleet onbruikbaar. De lijnen werden regelmatig niet meer gezien, meermaals kreeg ik een rood stuur en verder klaagde de auto zoals meestal weer over slecht zicht.
Dat is niet nieuw voor 44.4. Ik had dat maandag met 38.6 ook. En dan ook dat irritante vertragen als je op TACC rijdt. Rij je 80-85 op de provinciale weg, gaat hij zonder enige reden in de ankers want "slecht zicht".
Gek genoeg vandaag (met meer spray en resten van sneeuw) niet.

Het is echt heel erg vervelend dat er geen ouderwetse domme cruisecontrol meer is.
 
Ja, want dat was de nummer 1 ongevalsoorzaak op de weg. :rolleyes:

Iets met kind en badwater.
Ergens achterin knallen is niet de oorzaak maar een gevolg. Oorzaak is o.a. afleiding / niet opletten, gevolg is kop staart botsing.

Ik snap wel dat ze willen dat voertuigen systemen aan boord hebben om kop staart botsingen te voorkomen / klap minder hard te maken. Vorig jaar nog een busje op de autobahn bij ons achterin gereden. Hij was te laat met remmen voor een file en zat niet op te letten.
 
En de HomeLink werkt weer niet meer ... o_O

+1 (gisteren einde middag)

Lijkt wel of de locatie (tijdelijk) niet meer gekoppeld is aan Homelink ->normaal verschijnt er een button/info op scherm als ik bijna bij de garage ben.
Via de app (bediening -> Homelink) blijft wel gewoon correct functioneren.

Er is m.i. wel een relatie met de software update...... (en niet specifiek MS/M3/MY probleem)
 
2023.44.1 namiddag aangeboden gekregen en geïnstalleerd. Morgen nog eens een uitstapje maken op Spaanse bodem om woensdag de lange rit richting België terug aan te vatten. Benieuwd of er een merkbaar verschil is wat betreft verkeersbord herkenning.
 
2023.44.1 namiddag aangeboden gekregen en geïnstalleerd. Morgen nog eens een uitstapje maken op Spaanse bodem om woensdag de lange rit richting België terug aan te vatten. Benieuwd of er een merkbaar verschil is wat betreft verkeersbord herkenning.
In elk geval Teslamate toont weer asleep ipv offline na update.
IMG_4619.jpeg
 
Sinds een paar updates heb ik dat de auto veelvuldig onverwacht in de remmen gaat omdat de auto in de baan rechts van mij iets te dicht bij de streepjes komt. Na jaren zonder phantom brake ineens weer meerdere per rit. Hebben anderen dit ook weer of kan er iets met mijn parkeersensoren rechts zijn. Ik zie namelijk ook wel eens een geel of rood streepje bij de sensor rechtsvoor op het scherm
 
2023.44.1 namiddag aangeboden gekregen en geïnstalleerd. Morgen nog eens een uitstapje maken op Spaanse bodem om woensdag de lange rit richting België terug aan te vatten. Benieuwd of er een merkbaar verschil is wat betreft verkeersbord herkenning.
Ik kreeg hem gisternacht. Volgens mij alleen kleine aanpassingen. Goede reis terug alvast!
 
  • Like
Reactions: Krisja
Sinds een paar updates heb ik dat de auto veelvuldig onverwacht in de remmen gaat omdat de auto in de baan rechts van mij iets te dicht bij de streepjes komt. Na jaren zonder phantom brake ineens weer meerdere per rit. Hebben anderen dit ook weer of kan er iets met mijn parkeersensoren rechts zijn. Ik zie namelijk ook wel eens een geel of rood streepje bij de sensor rechtsvoor op het scherm
Heb ik ook, maar zoals je schrijft is er wel een echte aanleiding (de andere auto beweegt echt richting de streep).
Vaak zie ik het zelf aal aankomen en geef ik een klein beetje gas/stroom.

Soms een beetje irritant maar er is een aanleiding. Dat voelt een stuk beter dan een echte phantom brake 😅