Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.44.*

This site may earn commission on affiliate links.
Dat zou inderdaad heel goed kunnen, maar ik weet zeker dat dit gedrag er pas recent in gekomen is.
Sinds 2023.20.4.1 ;)

1701936481024.png


 
De holiday update is zo ver.


De speedcamera toevoeging is wel een goeie! Hoop dat daar ook mobiele bijzitten.
Maar wel heel erg verboden in Zwitserland
 
Dat was ook mijn eerste reactie, totdat ik me realiseerde dat in de visualisatie onder het frame met camerabeelden ook al een rode lijn verschijnt. Blind spot signalering wil je eigenlijk al voordat je de knippers aan zet.
ik heb wel al gemerkt, op autostrade Enzo, dat de blindspot op Render pas aangaat bij het activeren van de pinker. als er gewoon een wagen links voorbij komt gereden doet dit niets. (Maar ga er nog eens op letten).

Op deze manier hoeven ze de spiegel alvast niet ingewikkelder te maken dannodig, ik vindt het persoonlijk aangenaam dat de melding er alleen is als ik wil wisselen. als ik gewoon in mijn vak rechtdoor rij, dan heb ik er geen behoefte aan. :)
 
  • Like
Reactions: peter85
Ik zit nog op 38.6.

Overigens maak ik het ook mee dat ik heel krap ingehaald word (snap niet wat die mensen aan het doen zijn), bijna of zelfs helemaal op de middenstreep. Maar daar zeurt de auto nooit over. Alleen als ik inhaal en de rechter komt een heel klein beetje dichterbij.
Als je op 38.6 zit, dan zit je in het verkeerde draadje, hier gaat het over 2023.44.*;)
Op de oudere software versie had ik het probleem ook, maar met 44.1 lijkt het opgelost. Ik heb de afgelopen week (bijna 1000 km) geen last meer gehad van onnodige snelheidsvermindering als een vrachtauto te dicht bij de streep komt.
 
Dat was ook mijn eerste reactie, totdat ik me realiseerde dat in de visualisatie onder het frame met camerabeelden ook al een rode lijn verschijnt. Blind spot signalering wil je eigenlijk al voordat je de knippers aan zet.
Als die net zo gevoelig werkt als de fsd rijbaan wissel waarschuwing of hoe dat ook heet, dan zullen er weer de nodige onnodige waarschuwingen bijkomen.
 
Krijg jij het verkeersbord dat gedetecteerd werd in het midden van het scherm te zien, zoals aangekondigd in de update?
Ik krijg het te zien waar normaal de snelheidslimiet wordt weergegeven.

Maar vroeger was dat continu 120 op de snelweg in België, en nu ziet ie de afwijkende snelheidslimieten bij wegwerken, of de lagere snelheidslimieten door variabele signalisatie op de Antwerpse ring.
 
  • Informative
Reactions: Krisja
Als je op 38.6 zit, dan zit je in het verkeerde draadje, hier gaat het over 2023.44.*;)
Op de oudere software versie had ik het probleem ook, maar met 44.1 lijkt het opgelost. Ik heb de afgelopen week (bijna 1000 km) geen last meer gehad van onnodige snelheidsvermindering als een vrachtauto te dicht bij de streep komt.
Dus niet. Ik ziet nu ook op 44.1, ik rij op de autosnelweg, rechter baan, op de invoegstrook komt een auto die schuin achter mij uit komt, wat doet mijn Tesla? Remmen. De domste actie die je kunt doen op dat moment is remmen. En dat is wat hij doet. :mad:

Op de terugweg ook nog een een "autopilot is gestopt" met rood stuur en halve minuut lang biepen en doen. Jaja, als je er mee ophoudt dan weet ik het wel, dan mag je ook ophouden met joelen. Waarom hij stopte, geen idee. Ik reed op de invoegstrook van de autosnelweg.
En wat ook nog niet opgelost is is het totaal onnodige voorstellen om op de autosnelweg een baan naar links op te schuiven. Ik voeg in, blauw informatie dat ik naar de linker baan moet. Waarom?
Daar moet eens iemand een filmpje van maken en het naar Tesla sturen, want daar zit echt iets helemaal mis.