Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand een idee waarom hij sinds 2018.6 bij mij de radio altijd terugzet naar FM radio BNR?

Ongeacht wat ik aan heb ( spotify/dab/tunin/etc ) hij begint altijd met dat FM station als ik in de auto stap....

Volgens mij wordt het niet in je profiel opgeslagen dus daar zou het niet aan moeten liggen?
 
?? Die stoel is maar 80 watt dacht ik. Die warmte gaat ook lekker de cabine in. Voorverwarmen met alleen de kachel/warmtepomp kost veel meer energie dan de stoel. Dus dat beetje extra is verwaarloosbaar. Toch lekker om op een warme stoel te zitten zodra je instapt :)
Yep, zou ik ook leuk vinden! En indien het om veiligheidsredenen niet langer dan 10 minuten of zo kan (hoewel ik me daar niet echt iets serieus bij kan voorstellen), dat Tesla het dan beperkt tot die 10 minuten. Mijn kont zou Tesla alvast dankbaar zijn ;-)
 
Dat heb ik weer pfff. Sinds de update 2018.6.1 doen onze sleutels het niet meer. Tesla is het aan het uitzoeken. Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen. Deur open, starten alles met je App is best wel irritant.
Bij mij presenteren de deurgrepen zich alleen nog maar als ik dubbelklik op de sleutel. Ook eerst een tijdje met de app zitten kloten tot ik daar achter was. Heb je al iets van Tesla vernomen?
 
2018.7 gesignaleerd. Nog geen releasenotes gezien.
Whuuuuttt????!!! Mijn X draait nog op het antieke 2017.50.3:confused:
2 pogingen voor een update gingen helaas niet goed. Hopelijk komt er de komende dagen nog een geel klokje voorvliegen, anders later deze maand door de SeC bij de 20k beurt.
 
App al bijgewerkt? Had vandaag weer een update

Dat gaat automatisch als het nodig is. Stuur gaat ook aan als je dat in de auto aan had staan.

En dan krijg je iets als dit.

IMG_0672.PNG