pvkeep
Paul van Keep
<sarcasme>Dank voor de tip. Dat had ik nog nooit geprobeerd</sarcasme>In de Tesla app:
Plannen -> "Laad op" -> Gepland opladen inschakelen.
Opladen starten om "07:00"
Werkt prima. Zit er denk ik ook al jaren in.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
<sarcasme>Dank voor de tip. Dat had ik nog nooit geprobeerd</sarcasme>In de Tesla app:
Plannen -> "Laad op" -> Gepland opladen inschakelen.
Opladen starten om "07:00"
Werkt prima. Zit er denk ik ook al jaren in.
Maar wat werkt hier dan niet aan?<sarcasme>Dank voor de tip. Dat had ik nog nooit geprobeerd</sarcasme>
Van bij de eerste levering dacht ik.In de Tesla app:
Plannen -> "Laad op" -> Gepland opladen inschakelen.
Opladen starten om "07:00"
Werkt prima. Zit er denk ik ook al jaren in.
Ik heb er 250 km mee gereden en ik vind ze een achteruitgang.De rest ga ik niet op reageren want je hebt blijkbaar de beslissing genomen om de nieuwe software geen kans te geven...
Maar op deze wil ik wel reageren.
Altijd weer het zelfde gedrag om dingen goed te praten.Inderdaad, claxoneren zonder reden mag niet (wat ga je filmen?, een gevaarlijke situatie? dan zou je misschien wel mogen claxoneren), net zo min als filmen van privé eigendommen of personen zonder hier kennis van te geven. Gaan we dan maar allemaal met een bord op ons dak rijden met "U wordt gefilmd"!?
Ik heb vandaag met waypoints gereden.Maandag 2021.44.25.2 ontvangen (ik zit momenteel op een median time van een update per 11 dagen!) en gisteren 1900km gereden.
Al snel bleek dat ABRP vooral een irritatie was, tegenover het eenvoudig toevoegen, aanpassen en herschikken van de waypoints in de Tesla navigatie. ABRP blijkt eerst de ideale route te genereren en heeft er dan moeite mee dat je afwijkt, en wilt je naar de origineel voorziene superchargers leiden. Afijn, eens Keulen voorbij ABRP uit gezet en nooit meer aan gezet.
Ik vind V11 op mijn 2017 Model X met MCU2 aanzienlijk beter, maar da's voornamelijk omwille van de waypoints. Echt goed gedaan.
Volgens mij moet je even 10 seconden langer wachten in het "charge" scherm, dan komt er op laatst een tekst onder te staan "Auto laad op om 5:45". En dan klopt de tekst wel in het eerste scherm. Dus wachten met "<" !!!Nou dit dus
Gelukkig, toch nog wat positiefs gevondenDie waypoint navigatie is zowat het enige positieve in deze update, maar er zijn nog wel enkele werkpuntjes.
Vroeger reed je naar de aftermarket autoshop om de hoek om de nieuwste Alpine radio met navigatie en 4x50W met DC-DC converters en burbrown DACs. En die sloopte je weer uit de auto bij verkoop om in de volgende over te plaatsen. En dat voor 700 gulden. Ik mis de DIN-radio nog altijd. Alleen de kever heeft nog een iPod als bron.Ik denk dat er nog wel meer positieve punten volgen. Dat is het voordeel van een bedrijf dat constant de software aanpast. Vroeger kocht je iets en daar moest je het 10 jaar mee doen, ook als het niet goed werkt zoals bij mijn vorige auto. Daar deed de multimedia het niet goed en de importeur had aangegeven dat ze het niet konden oplossen en ook niet van plan waren om op te lossen. Bij Tesla heb je elke paar weken de kans dat iets beter gaat werken.
Ik weet dat voor jou alles wat Tesla doet helemaal top is,..
dus laten we het daarbij laten.
Ik heb in ieder geval beslist om collega's vanaf nu af te raden om een Tesla te leasen.
Dan is de straf voor u alleszins groter dan voor je collega's. Moest een wagen, ook al is het een lease, me zo teleurstellen dat ik anderen zou moeten waarschuwen,... dan vloog hij buiten.
Die keuze heb ik niet. Anders was hij al lang weg.En zeg nu niet dat je die keuze niet hebt.
Blijkbaar is een Tesla met loshangende onderdelen OK, want van herstellen is blijkbaar geen sprake.
Dat is wat ik mijn collega's vertel. Wat moet ik ze zeggen? Dat alles top is?
Neen, dus. Mijn geduld is op.
Die keuze heb ik niet. Anders was hij al lang weg.
Ik heb vandaag met waypoints gereden.
Wagen begon met een SOC van 92% met het preheaten van de accu voor de laadbeurt die ingepland was na 300 km. Lijkt me toch een beetje vroeg.
Die waypoint navigatie is zowat het enige positieve in deze update, maar er zijn nog wel enkele werkpuntjes.
Bovenaan in het navigatie schermpje staat 'Starting active preheating to optimize charging'.Hoe weet je dat hij feitelijk begon met preheaten? Heb je de temperatuur van de accu gemeten?
Het zou ook zomaar een boodschap kunnen zijn dat hij weet dat je naar een SuC gaat.
Die keuze heb ik niet. Anders was hij al lang weg.
Bovenaan in het navigatie schermpje staat 'Starting active preheating to optimize charging'.