Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Bedoel je nu de kerstrelease van 2020? Beetje hoger scrollen voor de release van 2021 waar toch wat nuttigere zaken inzitten.
Sorry maar welke nuttigere zaken bedoel je dan? Ik heb geen boombox speaker in de 2019 en 2020 M3. Ik zie buiten wat spelletjes alleen minor improvements iin de UI, met een icoontje ergens anders en paar dingen paar pixels opgeschoven ofzo. Niet Xmas release waardig in ieder geval, ik vind het meer een soort van "minor cold weather improvements" release.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: ramonneke and OttoR
Sorry maar welke nuttigere zakken bedoel je dan? Ik heb geen boombox speaker in de 2019 en 2020 M3. Ik zie buiten wat spelletjes alleen minor improvements iin de UI, met een icoontje ergens anders en paar dingen paar pixels opgeschoven ofzo. Niet Xmas release waardig in ieder geval, ik vind het meer een soort van "minor cold weather improvements" release.
Licht-show!
 
Sorry maar welke nuttigere zaken bedoel je dan? Ik heb geen boombox speaker in de 2019 en 2020 M3. Ik zie buiten wat spelletjes alleen minor improvements iin de UI, met een icoontje ergens anders en paar dingen paar pixels opgeschoven ofzo. Niet Xmas release waardig in ieder geval, ik vind het meer een soort van "minor cold weather improvements" release.
Opgefriste UI, betere waypoints, blind spot camera. En nu blijkbaar ik live sentry (ben ik zelf eigenlijk tegen vanuit privacy-perspectief). Ik moet het nog ervaren, maar daar ben ik dus blij mee. Er zijn sinds release al heel wat functies bijgekomen op de Model 3. Ik denk dat je ook wat realistisch moet zijn in je verwachtingen. Uiteraard komen de grootste zaken in het begin. Het laatste jaar was het inderdaad wat pover op het vlak van updates, maar met dit ben ik wel tevreden.
 
Mooie update kreeg bij opstarten aanduiding V11.
Mooi ook dat je nu als berijder en ook aan de passagiers zijde de ventilatie/temp opties kunt aanpassen. Mis alleen de mogelijkheid om de ruitenwissers vanuit het scherm snel te kunnen aanpassen anders dan ze via de stalk te activeren en dan aan te passen.
Met de auto op de oprit heb je nu ook geen video deurbel meer nodig om te zien wie er voor de deur staat mbt sentry via de Tesla app :)
 
Last edited: