Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Net 11.0 geïnstalleerd.
Wel ff zoeken naar alles.
20211224_091539.jpg
 
  • Like
Reactions: OttoR
Iemand al gevonden hoe je kan switchen van Spotify naar radio? Wanneer hier Spotify speelt heb ik geen enkele manier om rechtstreeks te switchen naar het radiostation dat daarvoor speelde, wanneer ik op de radio klik mag ik kiezen uit 620.000 radio stations die mijn auto vindt.
Verder is er blijkbaar ook geen manier meer om de tripmeter onderaan links te tonen? Heb ik nog niet gevonden.
 
Kan je ook niet meer. Ik heb een radio icoon en een spotify icoon onderin de bar geplaatst om te switchen. Je kunt niet meer vanuit het zelfde scherm wisselen van radio naar een playlist. (en bij je radio kun je gewoon favorieten aangeven om je keuze wat te verkleinen).

Bandendruk zit nu volgens mij in het service menu.

Het is even zoeken naar de verschillende items... alsof je in een nieuwe auto rijdt.... na twee jaar! 😁


Iemand al gevonden hoe je kan switchen van Spotify naar radio? Wanneer hier Spotify speelt heb ik geen enkele manier om rechtstreeks te switchen naar het radiostation dat daarvoor speelde, wanneer ik op de radio klik mag ik kiezen uit 620.000 radio stations die mijn auto vindt.
Verder is er blijkbaar ook geen manier meer om de tripmeter onderaan links te tonen? Heb ik nog niet gevonden.
 
  • Like
Reactions: OttoR and job-lek
Iemand al gevonden hoe je kan switchen van Spotify naar radio? Wanneer hier Spotify speelt heb ik geen enkele manier om rechtstreeks te switchen naar het radiostation dat daarvoor speelde, wanneer ik op de radio klik mag ik kiezen uit 620.000 radio stations die mijn auto vindt.
Verder is er blijkbaar ook geen manier meer om de tripmeter onderaan links te tonen? Heb ik nog niet gevonden.
Uit First look at Tesla's new v11 UI
Hier kun je een uitgebreide review vinden van V11
"Instead of odometer and trip information being a swipeable card, it can now be found by going to Controls > Trips, similar to the Model S and X".
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
De mogelijkheid om twee niveau's diep die info terug te vinden had ik al. Maar je hebt dus met andere woorden geen tripmeter meer in de auto. Dat is dus bij elke andere wagen beschikbaar zonder twee niveaus diep in een menu te moeten gaan zoeken. Die afstand is niet belangrijk, dat verbruik voor mij wel, bij lange ritten.

Snelheidsweergave is ook een pak kleiner geworden. De blauwe cirkel rond de ingestelde snelheid is verdwenen, wat het nog minder duidelijk maakt.

Ik zie enkele verbeteringen (onder andere de pin-to-drive die niet meer hapert), in de navigatie zijn wat verbeteringen, maar ik vind de interface absoluut geen vooruitgang.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: MaSansky and Woek
Het is nog even wennen aan de nieuwe UI met die gekleurde app icoontjes, het lijkt net een goedkope Android telefoon. Ik vond dat zwart/wit op de onderste balk wel lekker rustig. Het font is ook niet overal consistent: bold voor de pincode to drive maar weer niet overal voor de snelheid bv. (niet voor de actuele maar weer wel voor de max snelheid). En het batterij icoon is ook nog steeds donkergrijs op iets minder donkergijs ipv groen zoals vroeger waardoor je niet simpel vanuit je ooghoek de batterijvulling kan schatten.
 
Die lichtshow is echt iets om de show mee te stelen. Schitterend!

En het viel me op dat er in de mistlichten een extra streepje zit. Dat volgens mij niet aan is als je je mistlichten aan hebt. Ik zou dat streepje wel standaard aan willen hebben als DRL. Zie bijgevoegde foto van tijdens de lichtshow.
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2021-12-24 111804.png
    Schermafbeelding 2021-12-24 111804.png
    620.6 KB · Views: 40
  • Like
Reactions: job-lek
De nieuwe UI is wel wat wennen inderdaad. Gekleurde icoontjes vind ik minder mooi dan de strakke zwart-wit icoontjes. En dat de cards verdwenen zijn, vind ik ook jammer. Denk ik. Mijn actuele verbruik vond ik altijd een interessant gegeven om te zien tijdens het rijden.