Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
.44.6 is op de model 3 een ramp!
Vanochtend zonder problemen ruim 100km auto pilot afgelegd.
Vanmiddag de software geïnstalleerd en op de terugweg valt de auto pilot de hele tijd uit. Je krijgt dan een paar ferme piepjes met een groot rood dit stuur in beeld met melding dat de auto pilot uit gaat. Vervolgens stopt ie dus. Na paar keer herhalen van aanzetten en uitvallen is de hele optie tacc en autopilot weg. Vet irritant.
Hebben anderen dit ook?
 
  • Disagree
Reactions: Hbrink
Auto park is een ramp. Gisteren bijna mijn velgen zwaar beschadigd, als ik niet had ingegrepen. Het systeem ziet blijkbaar de stoepranden niet goed.

Ik heb ergens gelezen dat de meeste problemen zich voordoen bij leden van dit forum die hun onderschrift met gegevens van hun wagen nog steeds niet hebben ingevuld.
Wat maakt het uit? Niets, maar het maakt het wel makkelijker om gericht te antwoorden bij bepaalde vragen...
 
Ik heb ergens gelezen dat de meeste problemen zich voordoen bij leden van dit forum die hun onderschrift met gegevens van hun wagen nog steeds niet hebben ingevuld.
Wat maakt het uit? Niets, maar het maakt het wel makkelijker om gericht te antwoorden bij bepaalde vragen...
Sommige mensen vinden het misschien fijner om telkens gewoon te vermelden welke gave vet coole Tesla ze wel niet hebben....
 
De installatie van 2021.44.6 is geslaagd, maar de (iOS) app laat nog steeds zien dat deze versie aan t downloaden is (10 uur na installatie).

Resetten van de Tesla, sluiten van de IOS app en cold reboot telefoon, af/aanmelden in de app: helaas geen soelaas.

Iemand dit eerder meegemaakt?
Intussen via de Tesla App een service request ingelegd. Naderhand is via het service centrum een nieuwe push van software naar de auto geinitieerd. Na installlatie (van dezelfde software) is het probleem in de Tesla App verdwenen. Kennelijk komt eea vaker voor bij deze versie aldus het service centrum.
 
  • Like
Reactions: OttoR