D
DM231191
Guest
Had de wat oudere S/X al niet een uitgebreidere verbruiksoverzicht?Ik heb die ook niet. Ik denk dat het enkel op de Plaid S/X van toepassing is en wellicht de 3/Y maar niet de MCU2 van de S/X.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Had de wat oudere S/X al niet een uitgebreidere verbruiksoverzicht?Ik heb die ook niet. Ik denk dat het enkel op de Plaid S/X van toepassing is en wellicht de 3/Y maar niet de MCU2 van de S/X.
Had de wat oudere S/X al niet een uitgebreidere verbruiksoverzicht?
Is het normaal dat die update heel lang blijft hangen op hetzelfde punt? Ik denk ondertussen toch wel 20 minuten of langer:View attachment 863324
Vreemd, bij mij ging download en installatie dit maal juist extreem snel itt de laatste paar keer waar het op 50% erg lang hing
Uit de release notes van 2022.36, is dit interessant , practisch uitvoerbaar, geeft dit zinvolle informatie over de kwaliteit van de batterij (zei hij aan het einde van de batterij garantie):View attachment 863375
.36.2 sinds gisteren en zit met mijn Model X nog altijd niet op Vision Only. Ik kan nog altijd 150 op autopilot. Misschien is het een België ding?
Erg interessant, dank!Uit de release notes van 2022.36, is dit interessant , practisch uitvoerbaar, geeft dit zinvolle informatie over de kwaliteit van de batterij (zei hij aan het einde van de batterij garantie):View attachment 863375
Je kunt via een kaarten app de locatie delen met je Tesla als het goed is. Zelf nog niet geprobeerd.Sinds vandaag ook 2022.36.2 geinstalleerd.
De navigatie toevoegingen aan de app zijn wel netjes en handig.
Zou dit een voorbode zijn om binnenkort je route al te kunnen plannen via de Tesla app?
Leuke aanvulling om te kijken op voorhand hoe je auto zou gaan navigeren zonder dat je effectief in de auto moet zitten en de route ingeven in de navigatie.
Bedoel dan een verre eindbestemming ingeven en dat je via de Tesla app kunt zien waar hij voorsteld om te laden etc.Je kunt via een kaarten app de locatie delen met je Tesla als het goed is. Zelf nog niet geprobeerd.
Ik heb nog geen lange ritten gereden. Maar wat ik als tip van dit forum heb meegekregen is dat je een eindbestemming kunt delen met de auto en deze zou dan op de een of andere manier aangeboden moeten worden. Maar een trip plannen etc kan volgens mij nog niet zoals je het in de auto kunt doen.Bedoel dan een verre eindbestemming ingeven en dat je via de Tesla app kunt zien waar hij voorsteld om te laden etc.
Soort van mini abrp voor een trip voor te bereiden.
(Met dan een slider om al eens te simuleren met start percentage )
Usecase:
Voor een verre vakantietrip gebruik ik vaak ABRP om al een planning te doen.
Dan laad ik de auto vaak eens op tot 100% om te vergelijken hoe de tesla navigatie het wil aanpakken t.o.v. ABRP.
Om zo de resultaten van ABRP te vergelijken met Tesla navigatie.
Via bijv. Google Maps voer je een bestemming in en die kun je delen met je Tesla. Dus in plaats van in je auto vul je vanaf je bank de bestemming in. Dat is ook alles.Ik heb nog geen lange ritten gereden. Maar wat ik als tip van dit forum heb meegekregen is dat je een eindbestemming kunt delen met de auto en deze zou dan op de een of andere manier aangeboden moeten worden. Maar een trip plannen etc kan volgens mij nog niet zoals je het in de auto kunt doen.
Zal dan aan "hardware" liggen? mijn Raven zit al op vision only..36.2 sinds gisteren en zit met mijn Model X nog altijd niet op Vision Only. Ik kan nog altijd 150 op autopilot. Misschien is het een België ding?
En de volgafstand? Kan je nog standje ‘1’ kiezen?.36.2 sinds gisteren en zit met mijn Model X nog altijd niet op Vision Only. Ik kan nog altijd 150 op autopilot. Misschien is het een België ding?