Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.36

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn video van vandaag is trouwens ook een mooie. Klein beetje mist en autopilot vision only geeft het toch wel snel op:



Dat vind ik dan wel jammer want dat houdt in dat straks met mist of sneeuw AP er gewoon mee op.

Heerlijk toch die beslissingen van Elon die bestaande functionaliteit bij eigenaren crippelt zonder enige consequentie!
Uiteindelijk stem je met je voeten.
 
1 pluspunt van deze release:
Je krijgt geen alarm meer als je 2 rijstroken tegelijk opschuift met lane change warning ‘uit’ en richtingaanwijzer ‘aan’.
Was eigenlijk gek. Als je met de vorige versie 2 rijstroken opschoof, met de richtingaanwijzer aan, kreeg je alarmen. Als je na de 1e wissel de richtingaanwijzer uit zette, kon je de tweede wissel doen zonder alarmen, terwijl hij zonder richtingaanwijzer net wel alarm zou moeten geven.
Maar goed. Lijkt nu verholpen.
 
1 pluspunt van deze release:
Je krijgt geen alarm meer als je 2 rijstroken tegelijk opschuift met lane change warning ‘uit’ en richtingaanwijzer ‘aan’.
Was eigenlijk gek. Als je met de vorige versie 2 rijstroken opschoof, met de richtingaanwijzer aan, kreeg je alarmen. Als je na de 1e wissel de richtingaanwijzer uit zette, kon je de tweede wissel doen zonder alarmen, terwijl hij zonder richtingaanwijzer net wel alarm zou moeten geven.
Maar goed. Lijkt nu verholpen.
Dat is het grote voordeel, of voor sommigen onder ons een nadeel, Tesla voert met enige regelmaat updates uit en soms werkt het even niet zoals je wilt, maar na verloop van tijd komt er wel verbetering in:cool:
 
  • Like
Reactions: Hbrink and Phil V
Dat is het grote voordeel, of voor sommigen onder ons een nadeel, Tesla voert met enige regelmaat updates uit en soms werkt het even niet zoals je wilt, maar na verloop van tijd komt er wel verbetering in:cool:

Dat is zo met wijzigingen. Je kan nooit elk scenario en elke samenloop van omstandigheden op voorhand testen. Je kan blijven je tenen in het water steken om de temperatuur te meten. Ik ben voorstander om, gewoon te voelen totdat je weet dat je je niet zal verbrande en dan gewoon te springen. Je kan daarna nog steeds warm of koud water toevoegen.
 
Dat is zo met wijzigingen. Je kan nooit elk scenario en elke samenloop van omstandigheden op voorhand testen. Je kan blijven je tenen in het water steken om de temperatuur te meten. Ik ben voorstander om, gewoon te voelen totdat je weet dat je je niet zal verbrande en dan gewoon te springen. Je kan daarna nog steeds warm of koud water toevoegen.
Je zou toch iets van een testfase mogen verwachten. Dat grootlichtgebeuren had zo nooit doorgevoerd mogen worden. Maar dit is wel de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigt, doorgaans gaat het goed.
 
Je zou toch iets van een testfase mogen verwachten. Dat grootlichtgebeuren had zo nooit doorgevoerd mogen worden. Maar dit is wel de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigt, doorgaans gaat het goed.
Veel fouten worden net in de testfase veroorzaakt. Er wordt een bug geconstateerd. De bug wordt gecorrigeerd, maar de correctie veroorzaakt een nieuwe fout in een ander scenario, waarvan niemand vermoedde dat er impact kon op kon zijn.
 
1 pluspunt van deze release:
Je krijgt geen alarm meer als je 2 rijstroken tegelijk opschuift met lane change warning ‘uit’ en richtingaanwijzer ‘aan’.
Was eigenlijk gek. Als je met de vorige versie 2 rijstroken opschoof, met de richtingaanwijzer aan, kreeg je alarmen. Als je na de 1e wissel de richtingaanwijzer uit zette, kon je de tweede wissel doen zonder alarmen, terwijl hij zonder richtingaanwijzer net wel alarm zou moeten geven.
Maar goed. Lijkt nu verholpen.
En ik moet mijzelf weeral tegenspreken. Vanmorgen was het er weer. Waarschijnlijk onder andere omstandigheden getest gisteren. Ik gok dat ik AP er niet uit trok met het stuur dan en vanmorgen wel.