Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.44

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan je alvast aanraden om het kaartje met mediaknoppen niet weg te vegen. Ik krijg het niet meer terug 🤦
Van beneden naar boven vegen heeft me enkel airco-settings. Tikken, vegen,... niets lijkt te helpen. Momenteel is het ofwel het hele rechterscherm vol audio ofwel geen knopjes. Iemand een oplossing?
Herkenbaar, had ik vorige week ook.
Als je de mediaknoppen weg veegt komt en een muziek icoontje naast de temperatuurinstellingen te staan. Even op klikken en je muziekweergave is weer terug ;)
1671561714905.jpeg
 
  • Informative
Reactions: Enzo63
Ik lees dat de bandenspanning- en tripteller cards weer terug zijn maar ik ben een boon als ik ze tevoorschijn kan toveren. Het enige wat ik bereik is dat de visualisatie van mijn auto als een gek in het rond draait als ik onderaan links/rechts/whatever swipe. Het is vast simpel maar toch net anders dan voor ze ons ontnomen werden. In de online handleiding staat alleen dat de dagteller via Bediening -> Ritten te zien is, niet hoe je die cards tevoorschijn tovert.
 
Ik heb al een tijdje het issue dat het tellertje "Sinds het opladen" onder het menu "Ritten" niet altijd gereset wordt na het opladen. Laat ons zeggen dat van de 3 oplaadbeurten de teller 2 keer niet gereset wordt, tot mijn grote ergernis want dan kloppen de cijfers niet meer. Even was het issue opgelost (dacht ik) door de komst van de nieuwe update. Inmiddels is het probleem weer hervat. Nog iemand die dit probleem is tegengekomen? Indien het niet opgelost raakt ga ik maar een service request indienen in de hoop dat het opgelost kan worden.
 
Ik heb al een tijdje het issue dat het tellertje "Sinds het opladen" onder het menu "Ritten" niet altijd gereset wordt na het opladen. Laat ons zeggen dat van de 3 oplaadbeurten de teller 2 keer niet gereset wordt, tot mijn grote ergernis want dan kloppen de cijfers niet meer. Even was het issue opgelost (dacht ik) door de komst van de nieuwe update. Inmiddels is het probleem weer hervat. Nog iemand die dit probleem is tegengekomen? Indien het niet opgelost raakt ga ik maar een service request indienen in de hoop dat het opgelost kan worden.
Heb hetzelfde, teller "Sinds het opladen" wordt ook niet op 0 gezet na het effectief opladen.
 
Willekeurig. Ik laad altijd op tot ingegeven percentage.
Vreemd probleem vind ik. Ik heb ondertussen een service request ingediend (samen met nog andere zaken die ik wou laten nakijken). Ik vermoed dat het iets softwarematig zal zijn, maar dat mogen ze wel snel oplossen want ik stoor me er aan (Technologie moet gewoon werken, toch?😅)

Ik kan er ook geen regelmaat op plakken. Het ene moment reset ie wel (bij volledig opladen tot limiet of gedeeltelijk opladen) en het andere moment weer niet. Dus het is geen “vaste situatie” waarin het voorvalt…
 
Onder het menu “verlichting” kun je het instellen.
Heel gek, maar heb zojuist 2022.44.25.3 geïnstalleerd maar ik mis allemaal features.

- onder verlichting geen auto knipperlicht knopje
- wel een camera boven de achteruitkijkspiegel maar geen dogmode interieur camera in m’n (zojuist ge-update) app

Heb een model 3 uit 2019. Doe ik wat verkeerd of word ik langzaam uitgefaseerd?
 

Attachments

  • 8C4EA613-4E3F-4DB2-8DD7-A3D98D98A6B1.jpeg
    8C4EA613-4E3F-4DB2-8DD7-A3D98D98A6B1.jpeg
    251 KB · Views: 39
  • 542BBCFE-1542-4AEC-A43E-88A198752EE6.jpeg
    542BBCFE-1542-4AEC-A43E-88A198752EE6.jpeg
    554.3 KB · Views: 41
  • 7F726157-D88B-4E8F-89D3-AC16B63E5CE0.png
    7F726157-D88B-4E8F-89D3-AC16B63E5CE0.png
    617.2 KB · Views: 52
Last edited:
  • Informative
Reactions: To3ornotto3?
Heel gek, maar heb zojuist 2022.44.25.3 geïnstalleerd maar ik mis allemaal features.

- onder verlichting geen auto knipperlicht knopje
- wel een camera boven de achteruitkijkspiegel maar geen dogmode interieur camera in m’n (zojuist ge-update) app

Heb een model 3 uit 2019. Doe ik wat verkeerd of word ik langzaam uitgefaseerd?
Heb je de app al naar de laatste versie gebracht? Even in de appstore kijken als je geen update kan doen?
Auto al eens gereset?
 
  • Like
Reactions: DM231191