Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.44

This site may earn commission on affiliate links.
Na installatie van 44.2 nu binnen 4 dagen al 2 keer een hardnekkig zwart scherm bij het wegrijden. Voor mij niet zo'n probleem maar voor mijn vrouw wel. Meerderen last hiervan?
1 keer meegemaakt volgens mij. 44.25.1 is uit, wellicht lost dat het op. En anders een hard reset proberen?
 
Heeft iemand meegemaakt dat de Tesla zelf de update installeert zonder de gebruiker hier om te vragen en op de hoogte te brengen? Dat is nu het geval met de holiday update.

Zou er wellicht een bug fix in zitten ivm mogelijke terugroepacties?

Edit: ik krijg alsnog de vraag of ik het wil installeren. De Tesla was de update dus aan het downloaden, dat zag je terug in de app.
Ik heb van de zomer toen ik in Noorwegen op vakantie wel een update via LTE gepushed gekregen (2022.16.2.1 volgens Teslamate). Dag 1: 'er is een update beschikbaar, verbind met wifi om te downloaden'. Ik zat in de rimboe zonder wifi dus zelf niks gedaan, volgende dag: update was gedownload, kon hem zonder verdere download installeren (nog steeds zonder wifi).
 
Het viel mij op dat het camera beeld van de richtingaanwijzers een betere kleurweergave hebben gekregen.

En ik vind het wel prettig dat de navigatie instructies nu gesplitst zijn met het 'arrival & options' menu nu als losse card onderin het scherm.

En het viel me op dat rechtsonderin het scherm de straatnaam waarop je rijdt wordt weergegeven.

En de bocht van de A9 richting A1/A10 werd vandaag volledig vlekkeloos genomen door EAP. De andere kant op (A1>A9) gaat nog steeds ruk.

Zeuren dat hij een baan wilt opschuiven zelfs tot aan het moment dat die baan samenvoegt met de doorgaande rijbaan. Met horten en stoten de bocht door.

Vervolgens het 80 km/u bord negeren en met 100 door blijven rijden (wat eigenlijk prima is), om dan vervolgens één meter voor het 100 km/u bord het anker uit te gooien om 80 te gaan rijden. Niet handig omdat je dan juist 4 banen op wilt schuiven om de snelweg te vervolgen en in de juiste tunnel buis te geraken.