You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Want een week zonder AP rijden is veiliger dan een week met AP rijden. Geef dan iig aan wat je fout doet want anders kun je er niet van leren. Dit is weer zo'n onoverdacht dingetje.Ja ik sinds gisteren. 4 van de 5 tijdens stapvoets rijden in file :-(
Geen idee hoe lang het gaat duren, er stond op +- 1 week.
Mijn X zit ook op 2023.26.12 (zojuist ranger langsgekomen)Vraagje ik zit nog op steeds op 2023.26.12 met mijn MS75 2017. Kreeg in het verleden elke1 a 2 maanden nieuwe update. Iemand enig idee?
Mijn X zit ook op 2023.26.12 (zojuist ranger langsgekomen)
maar blijkbaar is er een recall actie voor vervangen van oudere type camera's (front / siderepeaters / pillars) voor alle model S & X tussen 2016 & 2020
De nieuwere software komen/werken niet met bepaalde settings waardoor ze camera's moeten vervangen (gratis)
Het gebeurd via rangers (10 minuten werk) of ze vervangen ze automatisch als je toevallig in SeC zit voor een andere probleem
Er staat "nog" niks online maar de Tesla ranger had tegen mij gezegd dat het een recall is (sinds een week of 2) en alles werd intern afgesprokenIk kan niets vinden over deze recall. Heb je meer info?
Ik kan het hier niet helemaal mee eens zijn. Tot voor kort reed ik in zowel de MYP als de M3P. Bij de M3 kreeg ik zeer snel(soms binnen een seconde na het aanzetten van de AP een interventie, bij de MY kreeg ik deze nooit.Hier nog steeds 0/5 (met 2 bestuurders).
Soms moet je de oorzaak niet te ver gaan zoeken lijkt me dan
Op je scherm, onder Autopilot:kan je de streaks ergens opvolgen/zien?
Ik kan het hier niet helemaal mee eens zijn. Tot voor kort reed ik in zowel de MYP als de M3P. Bij de M3 kreeg ik zeer snel(soms binnen een seconde na het aanzetten van de AP een interventie, bij de MY kreeg ik deze nooit.
Het gaat wat kort door de bocht om een klager alleen te wijzen op zijn eigen gedrag. Er zit(N=2) een verschil tussen sommige auto’s.
Wat dat is(combinatie hardware/software) blijft slechts gissen. Maar laten we de mensen id dit melden niet te snel wegzetten in algemene veroordelingen.
Eh, ja. Je moet natuurlijk wel altijd je stuur vasthouden he? Dat is gewoon een dingetje in het verkeer. Het is nog geen hands-off FSD.Nu krijg ik vaak de melding dat AP niet meer kan terwijl ik niet eens door had dat ik het stuur moest vasthouden.
Als je én de waarschuwing én het blauwe scherm én het alarm gemist hebt, dan benNu krijg ik vaak de melding dat AP niet meer kan terwijl ik niet eens door had dat ik het stuur moest vasthouden.
Dat is wel fijn om te weten!Ik las ergens (hier? Tweakers? FB?) dat het grote rode stuur alleen nog nieteens meetelt als je hem om andere redenen kreeg. Versnel je bijvoorbeeld boven de 140 met Autosteer actief, dan krijg je hem ook, maar die telt dan niet als 'strike'. Ik heb het nog niet uit durven proberen... ;-)
Drie keer op één rit, en dat dan 5 keer. En dat terwijl je bij het activeren van Autosteer hebt beloof om op te letten.Als je én de waarschuwing én het blauwe scherm én het alarm gemist hebt, dan ben
je echt wel heel erg niet aan het opletten en is een strafbank misschien wel op zijn plaats.
+1Ik moet af en toe zo hard stuur kracht geven dat die gewoon van de AP af schiet, anders blijft die waarschuwen. Dat is bij mij echt wel veranderd in de laatste updates sinds je als bestuurder zo enorm door software wordt gecontroleerd...... full self driving (door auto dan) wordt langzaam aan echt weer full self driving (door bestuurder) en dus eigenlijk is het achteruitgang door techniek.
Er is inderdaad een en ander veranderd.Dat is bij mij echt wel veranderd in de laatste updates
Dat hadden we inmiddels door inderdaad.Je moet met de kerst update niet alleen aan het stuur leunen, maar ook echt naar de weg kijken. Dan pas gaan de waarschuwingen weg.