Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou in de release notes ook graag de bug fixes lezen. Is er een manier om daarachter te komen buiten het testen om?
Maar ook leuk om te weten welke nieuwe bugs er met zorg ontwikkeld zijn.
Helaas... Ik denk dat lijst ook niet meer te hanteren zou zijn ;)

Meestal is het gewoon twee stappen vooruit en één achteruit.... Soms boffen we en gaan we alleen vooruit en een heel enkele keer denk je.... deze hadden ze van mij mogen overslaan...
 
Ap1 of 2 ?
Volgens de teslafi release notes MCU2 HW3.

Ik heb deze release geïnstalleerd maar heb niet de autopark verbeteringen.

Ook net smart summon getest en dat is ook nog steeds hopeloos triest. Uiteraard de UNECE beperking maar ook gewoon heel het rijden. Het stuur reageert heel erg zenuwachtig en de auto remt in het kleine stukje dat het kan rijden erg veel. Totaal nutteloos...
 
  • Like
Reactions: KL0809 and job-lek
Ik ben vandaag wel op een paar punten aangenaam verrast door de nieuwe versie:
  1. Nieuwe route voor het laatste stukje naar mijn huis. Veel korter dan andere voorstellen. Deze suggestie had de navigatie nog nooit gedaan.
  2. AP negeert nu waarschuwingslichten zoals die bijv aan het eind van de A44 staan. De auto denkt niet meer dat het een verkeerslicht is dat op oranje springt en gaat dus niet meer in de ankers.
Minder aangenaam:
  1. Gepland laden is nog steeds helemaal ruk. Je kunt op geen enkele manier de auto vertellen dat ie ergens 's nachts moet laden. Hij moet en zal de gepland vertrek modus gebruiken.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Gaat bij jullie het laadklepje op de 3 ook sneller dicht na het verwijderen van de laadkabel? Of was dat al een eerdere versie?

Best een grappige update. Hij gaat nu zo snel dicht dat ik er geregeld tegenaan stoot bij het wegtrekken van de kabel
Meerdere mensen, waaronder mezelf, houden snelheidswedstrijdjes sinds 2021.40.6.

Moet dus al niet meer hopen op verbetering wanneer de update voor mij beschikbaar is.
 
Meerdere mensen, waaronder mezelf, houden snelheidswedstrijdjes sinds 2021.40.6.

Moet dus al niet meer hopen op verbetering wanneer de update voor mij beschikbaar is.
Het gekke is dat het bij de supercharger langer lijkt te duren voordat het klepje dicht gaat. Daar zit ik al bijna in de auto wanneer ik hem naar onder zie klappen en ik ben echt niet sneller dan mijn schaduw.
 
  • Funny
Reactions: MaSansky