Runescom
Member
Bij mij staat het er altijd ook als er niemand zit?Ik vind het ook knap hoe dat wisselt, met al dan niet een passagier.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij staat het er altijd ook als er niemand zit?Ik vind het ook knap hoe dat wisselt, met al dan niet een passagier.
Ik heb ook permanent 2 keer een temperatuurregeling, een links (met symbooltes voor ruitverwerming er onder) en een rechts. Handig.Vreemd, volgens mij staat hij er bij mij altijd. Zal morgen nog eens checken.
Split betekent volgens mij dat je links en rechts onafhankelijk van elkaar kunt instellen. In de vorige versie kon dat ook al aan of uit gezet worden.MvN.on.Tour said:
Die tweede rechts verschijnt alleen als er een passagier op de bijrijderstoel zit. Stoel leeg? Geen tweede temperatuurregeling
Ik heb ook permanent 2 keer een temperatuurregeling, een links (met symbooltes voor ruitverwerming er onder) en een rechts. Handig.
Ik denk dat ik iets in de instellingen voor de verwarming heb aangepast. Iets met "split" aangezet. Stond in de handleiding. Maar ik weet het niet meer precies, want ik heb zoveel "gespeeld" met de nieuwe indeling, dat ik niet meer precies weet wat ik voor keuzes gemaakt heb.
Waarom gebruik je het energie scherm daar niet voor? Die geeft zeer nauwkeurig de verwachte SoC bij aankomst aan, en ook of je boven of onder het verwachte gebruik zit tijdens de rit. Ik vertrouw daar bijna blindelings op.Vandaag terug van een tripje naar Düsseldorf en meteen een goede test van de nieuwe software.
Heenreis deed hij alles prima, AP was top en de GPS met tussenpunten werkte ook prima. Ik moet wel toegeven dat het soms wat lastig is om volledig naar onderen te moeten scrollen om te zien met hoeveel % je op je bestemming arriveert. Als het nipt wordt dan hou ik het % graag in de gaten en kan ik mijn rijgedrag wat aanpassen.
Terugreis AP wederom foutloos.
Ruitenwissers waren terug dramatisch slecht, vooral omdat het niet door regende en de spray van de vrachtwagens of de miezelregen werden weer niet gedetecteerd. Maar goed, ik denk dat dit nooit goed komt.
De overgang van Duitsland naar Nederland verliep prima maar van Nederland naar België verloor ik mij connectie met het internet.
Reset geprobeerd maar niets hielp en op de koop toe kwam ik in een zware file terecht en heb ik mijn gsm moeten gebruiken om te navigeren.
Ik ben nu al enkele uren in België maar nog steeds geen connectie, iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?
Voor de rest vind ik de update prima en de AP een stuk beter.
Ik heb tijdens mijn lange rit gisteren ook een paar keren de indicatie zien zakken tot 3%, maar door er het tempo toch wat uit te halen, liepen de percentages toch wel weer op in iets veiligere cijfers. Ik denk dat ik aan 136 km/u ben begonnen, en ben gezakt tot 126 km/u. Ik denk dat in Duitsland de navi rekent op een snelheid van 130 om je bereik in te schatten.Waarom gebruik je het energie scherm daar niet voor? Die geeft zeer nauwkeurig de verwachte SoC bij aankomst aan, en ook of je boven of onder het verwachte gebruik zit tijdens de rit. Ik vertrouw daar bijna blindelings op.
@balblas gaat door voor de wasmachine!Yes! Dat blijkt de oplossing te zijn. Dank je voor het meedenken.
Nee dat is geen bug, dat werkt zo. Truc is dan om in plaats van radio Spotify te kiezen en een nummer op pauze te zetten.Vanavond tijdens laden/wachten stond de radio aan en opende ik een browser met npo1. Ik kreeg met geen mogelijkheid het geluid van de radio uit, dus radio en browser door elkaar. Radio geluid uit, browser geluid uit. Ik kan geen instelling vinden om dir te regelen. Is die er wel, of heb ik een bugje?
Bij nieuwere modellen doet ook dat deel van de climatecontrole het niet als er niemand zit. Volgens mij is dat bij de modellen met warmtepomp, als er geen passagier zit, staat de rechterkant van de auto uit kwa verwarming/koeling. Bij oudere modellen is dat niet uit te schakelen.MvN.on.Tour said:
Die tweede rechts verschijnt alleen als er een passagier op de bijrijderstoel zit. Stoel leeg? Geen tweede temperatuurregeling
Ik heb ook permanent 2 keer een temperatuurregeling, een links (met symbooltes voor ruitverwerming er onder) en een rechts. Handig.
Ik denk dat ik iets in de instellingen voor de verwarming heb aangepast. Iets met "split" aangezet. Stond in de handleiding. Maar ik weet het niet meer precies, want ik heb zoveel "gespeeld" met de nieuwe indeling, dat ik niet meer precies weet wat ik voor keuzes gemaakt heb.
Je moet dan wel in het energiescherm kiezen voor rit-weergave, dan kun je inderdaad goed zien welke SoC was was voorspelt en wat het uiteindelijk gaat worden op plaats van bestemming.Waarom gebruik je het energie scherm daar niet voor? Die geeft zeer nauwkeurig de verwachte SoC bij aankomst aan, en ook of je boven of onder het verwachte gebruik zit tijdens de rit. Ik vertrouw daar bijna blindelings op.
Ik heb de knop Dashcam-beelden-opslaan in de bottom-bar erbij gezet.Bij deze zal ik ook maar eens een review posten over de update in model 3.
. . .
Welke apps hebben jullie eigenlijk in de bottom-bar staan? Enkel spotify en Trip zijn voor mij belangrijk. Zou niet weten wat ik eigenlijk nog nodig zou moeten hebben tijdens het rijden.
Het opslaan van dashcam beelden vind ik wel een gemis.
. . .
Dat beeld komt uit Google maps. Op screenshot hieronder zie je zelfde plek direct uit Google maps app met dezelfde donkere vlekken.Ik heb sinds een tijdje vreemde donkere blokken in mijn kaarten zitten, hebben meer mensen hier last van?
View attachment 749950
Het opslaan van dashcam beelden vind ik wel een gemis. Had gehoopt dat dit kon door dat dashcam icoontje te klikken in bottom-bar maar is helaas enkel de viewer.
Ik heb de knop Dashcam-beelden-opslaan in de bottom-bar erbij gezet.
Bij daglicht valt het mee maar eens het donker is geven ze niet thuis.daarnet even door de miezer gereden en de wipers doen het naar mijn mening goed. Geen enkele keer de knop moeten gebruiken. Hij is 1x aan het rode licht wat lang door blijven vegen aan een hoog tempo maar redelijk snel gecorrigeerd.