Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.44.*

This site may earn commission on affiliate links.
Met privacy moet je overigens erg voorzichtig zijn. Niemand heeft wat te verbergen, totdat je dat toch had; óf totdat iemand een hele andere conclusie trekt uit informatie dan hoe jij dat beleefd of bedoeld heb
Zeker met mijn kinderen in de auto wil ik extra voorzichtig zijn met beelden die dan wel niet worden opgeslagen en geef ik zeker geen toestemming om die beelden met Tesla te delen. Mijn kinderen kunnen daar immers nog geen weloverwogen beslissing over nemen. Het is al genoeg met alle 'social' media; waar ik ze ook heel bewust van maak niet teveel te posten. Maar helemaal ervan af houden lukt toch niet.
maar daar is toch een oplossing voor? 🤓
IMG_0001.jpeg
IMG_0001.jpeg
 
  • Funny
Reactions: OttoR
Mensen die bang zijn voor hun privacy…. Wat een onzin. Gewoon een reden om aandacht te vragen of om te kunnen zeuren.
Toch een beetje jammer dat je mensen die een andere mening dan jou hebben zo “de maat neemt”.
je kunt ook gewoon zeggen dat je het zelf niet belangrijk vind. We leven in een vrij land dus je hebt de keuze.
ondertussen zou ik die anderen toch maar dankbaar zijn. Want dankzij die zeurpieten betaal jij dezelfde zorg verzekeringskosten als ik, ook al is jou risico op hart een vaatziektes 100 maal zo groot en is het jou niet verboden om te skiën in beieren en twee kantons in Zwitserland, waar ze er anders voor hadden gestemd om mensen met een genetisch profiel waar veel vaker roekeloos sport gedrag bij voorkomt de toegang tot skipistes te ontzeggen
 
Toch een beetje jammer dat je mensen die een andere mening dan jou hebben zo “de maat neemt”.
je kunt ook gewoon zeggen dat je het zelf niet belangrijk vind. We leven in een vrij land dus je hebt de keuze.
ondertussen zou ik die anderen toch maar dankbaar zijn. Want dankzij die zeurpieten betaal jij dezelfde zorg verzekeringskosten als ik, ook al is jou risico op hart een vaatziektes 100 maal zo groot en is het jou niet verboden om te skiën in beieren en twee kantons in Zwitserland, waar ze er anders voor hadden gestemd om mensen met een genetisch profiel waar veel vaker roekeloos sport gedrag bij voorkomt de toegang tot skipistes te ontzeggen
Lezen is zeker niet jouw sterkste kant, of wel? Dutchmaccer zegt namelijk heel iets anders en ik snap donders goed waarom hij vindt dat mensen zeuren of aandacht vragen. En jouw voorbeeld klopt ook niet want de mensen die jij noemt waar hij ‘dankbaar’ voor moet zijn, hebben juist voor vertraging gezorgd voor de genoemde vrijheden.

Ook jammer dat je het onderwerp ‘privacy’ weer naar voren haalt in dit topic.
 
Ik heb anders .7 aangeboden gekregen. Maar ik zit nu in Italië, dus nog niet geïnstalleerd.
Las ik in het ruitenwissersdraadje; geen AP met afgeplakte camera zou alleen werken in de VS.

Succes met de terugreis. Ben woensdag teruggereden. Erg druk bij Beckenried en helemaal vol bij Kappel terwijl het bij Herzbolheim rustig was; verkeerde keuze gemaakt. Jammer dat de routeplanner niet slimmer is.