Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.44.*

This site may earn commission on affiliate links.
We kunnen de radiofavorieten weer editten.
Verder ook nieuw volgens mij is dit ikoontje om aan te geven dat je locatie door een app gebruikt wordt.
IMG_2293.jpeg
 
  • Like
Reactions: job-lek
Inderdaad, dat is de laatste die ik kreeg, behalve nog een bug fix, een week later.
Vanmorgen aankondiging dat 2024… beschikbaar was, vanavond met wifi verbonden, maar nu is hij verdwenen. Hij zal teruggetrokken zijn.
Of het is de navigatie data en die vereist geen installatie. komt ook met versie nummer 2024.2 - ik heb die dinsdag toegekregen. ook eerst in het idee da het een systeem update was, mar daarna gezien da het over de navigatie ging.

verder nog geen wijzigingen opgemerkt in verband met routing Enzo.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Of het is de navigatie data en die vereist geen installatie. komt ook met versie nummer 2024.2 - ik heb die dinsdag toegekregen. ook eerst in het idee da het een systeem update was, mar daarna gezien da het over de navigatie ging.

verder nog geen wijzigingen opgemerkt in verband met routing Enzo.
Inderdaad. Navigatiegegevens 2024.2.
 
  • Like
Reactions: tron_fvl
Vraagje ik zit nog op steeds op 2023.26.12 met mijn MS75 2017. Kreeg in het verleden elke1 a 2 maanden nieuwe update. Iemand enig idee?
Had hetzelfde met mijn MY een tijd geleden. Een service request voor aangemaakt en bleek een bepaalde module te zijn waarbij de firmware update nooit meer lukte. Ranger heeft die module vervangen en dezelfde update gepushed. Sindsdien werkt updaten terug zoals het hoort.