Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.40.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla Björn heeft net een zuur filmpje gemaakt over hoe Tesla met de kopers van het eerste uur omgaat (software drukt de laadsnelheid onnodig veel in zijn ogen) Maar hij heeft weinig recht van spreken want heeft er bewust voor gekozen zijn P85 (Millenium Falcon) na jaren terug te kopen, wetende dat er laad-vertragingen waren met de oudere modellen.
Hoe durft hij! Problemen met Tesla’s moeten doodgezwegen worden.
 
Last edited:
Als je elke zin apart leest, kan ie twee dingen:
  • TIDAL streaming (in normal quality) is now available from the Media menu with a TIDAL account.
  • You can listen to TIDAL playlists or albums in high-quality audio by connecting to Wi-Fi and pressing Download on the selected content.
We gaan er pas achter komen als iemand met een Tidal-account deze versie krijgt.

Centrale discussie (Engels) is hier: what happened to Tidal and options for alternate streaming providers?
Bij deze de bevestiging dat Tidal prima werkt inclusief downloads. Vertrok zonder 4G verbinding (helaas nog steeds niet opgelost in deze versie), downloads speelt gewoon muziek af.
IMG_4556.jpg
 
Met Tidal kan je ook on de fly streamen of moet je alles van te voren downloaden?
En als je dus tijdens het rijden via de LTE nummers kan binnen harken welke kwaliteit is dit dan?
Zit te twijfelen om van Spotify over te gaan naar Tidal.
Zover ik begrijp kan het streamen in normale (spotify) kwaliteit en hifi en master als download.

Je kunt het een maandje gratis proberen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Gyrolion
Hoe durft hij! Problemen met Tesla’s moeten doodgezwegen worden.
Doodzwijgen? Daar ben ik geen voorstander van, maar hij speelde dat hij dit toch echt niet had verwacht. De eerlijkheid gebied te zeggen dat Björn een filmpje of wat verder ook weer lovend is over hoe Tesla de oorspronkelijk slechte performance bij lage batterijniveaus bij de model 3 heeft verbeterd.
 
Doodzwijgen? Daar ben ik geen voorstander van, maar hij speelde dat hij dit toch echt niet had verwacht. De eerlijkheid gebied te zeggen dat Björn een filmpje of wat verder ook weer lovend is over hoe Tesla de oorspronkelijk slechte performance bij lage batterijniveaus bij de model 3 heeft verbeterd.
Ik heb de filmpjes gezien en kreeg nergens de indruk dat hij speelde dat hij dit niet verwacht had. Het leken me net heel objectieve filmpjes, waarin hij de aandacht wilt weghalen van zijn eigen situatie, maar wilt aankaarten hoe Tesla omdat met hun eerste kopers. Ik ga de filmpjes niet helemaal opnieuw zien, maar in de start meldt hij net dat dit al lang gaande is en dat eigenaars van de classics dit al lang weten.
 
Zover ik begrijp kan het streamen in normale (spotify) kwaliteit en hifi en master als download.

Je kunt het een maandje gratis proberen.
Ja streamen in normale kwaliteit via de 4G verbinding van je auto. Hij schakelt naar hogere kwaliteit zodra de auto verbonden is met wifi. Er staat dan “hifi” achter de titel van het lied. Downloads via WIFI zijn ook altijd in Hifi kwaliteit en ik neem aan dat mijn SSD voor sentry mode gebruikt wordt voor de opslag. “Master” audio heb ik nog niet gezien, ook niet voor tracks die zeker in een hires versie beschikbaar zijn op Tidal. Ik vind het weer een mooie toevoeging! Voor mensen met interesse in een tidal account…. Kijk eens op aliexpress
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Epyx and job-lek