Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Net geprobeerd maar niks verranderd straks ff proberen met tire change reset
00EF5381-38B7-4CCD-935F-D7E98EC8FBFE.jpeg

Ter info mijn scherm
 
  • Like
Reactions: Atredz
Mijn sub doet het nog. Had niet het idee dat de harde “boem” bij de lichtshow hoorde. Het duurde vrij lang tot erna de muziek en show begon.

Wel een andere bijzondere “feature” van de lichtshow ontdekt. Ik kwam daarnet tot de ontdekking dat het raam van het rechtervoorportier sinds de show open is blijven staan. Heb dus nu een lichtshow én een aquarium. 🌧️

Wel fijn om nog eens bevestigd te krijgen dat we in een goede buurt wonen. Raam heeft toch een kleine 20 uur open gestaan.
 
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy
Ik zat vanavond op iemand te wachten in de wagen en het viel mij op dat de lichten in ’P’ bleven op staan. Ook de ruitenwissers bleven gaan.
Is dit altijd zo geweest of komt dit via een update?
Ik zit niet zo vaak in mijn wagen zonder te rijden. Aan de SuC soms wel eens, maar het feit dat je laadt kan een andere instelling triggeren.
 
Hoi Stijn, Heb je hier nog een oplossing voor gevonden? ik had bij de lightshow ook een luide knal en daarna geen subwoofer meer, ook de achterste speakers in de hoedenplanken lijken niet meer te werken :-(
Nog niet grondig kunnen controleren. Het subwoofer-schuifje open en sluiten doet wel iets bij mij, maar misschien minder dan ik zou verwachten. Als ik de lichtshow nog eens startte, hoorde ik wel hetzelfde doffe geluid, waardoor ik er toch vanuit ging dat het er bij hoorde. Maar inderdaad, aantal seconden voor de rest komt.
 
2000km met deze waardeloze versie verder. Ben er helemaal klaar mee. Nu is het definitief laatste keer Tesla voor mij. Ben er nu achter dat ik liever knopjes heb welke gewoon dag in dag uit hetzelfde doen. Dat ik liever heb dat knopjes waar op staat wat ze doen dit ook echt doen gedurende de tijd dat ik in de auto zit. Niks is een verbetering. Games erbij maar een werkende ruitenwisser op automatische stand is te moeilijk. De dodehoek camera is onbruikbaar als het donker is door het knipperlicht en je SoC is op lange afstanden haast niet meer te zien. Frustraties alom en ik ben er na 2,5 jaar helemaal klaar mee. Snel hele SuC netwerk opengooien dan kan ik eindelijk een EV kiezen waar ik meer premium gevoel bij heb dan dit. Icoontjes uit 1980 om te huilen!
 
Mijn sub doet het nog. Had niet het idee dat de harde “boem” bij de lichtshow hoorde. Het duurde vrij lang tot erna de muziek en show begon.

Wel een andere bijzondere “feature” van de lichtshow ontdekt. Ik kwam daarnet tot de ontdekking dat het raam van het rechtervoorportier sinds de show open is blijven staan. Heb dus nu een lichtshow én een aquarium. 🌧️

Wel fijn om nog eens bevestigd te krijgen dat we in een goede buurt wonen. Raam heeft toch een kleine 20 uur open gestaan.
De boem had ik ook. En volgens mij doet de sw het gelukkig nog
 
Voor mij zijn verkeersregels geen vodje papier. Je mag niet zomaar claxonneren.
De rest ga ik niet op reageren want je hebt blijkbaar de beslissing genomen om de nieuwe software geen kans te geven...
Maar op deze wil ik wel reageren.

Inderdaad, claxoneren zonder reden mag niet (wat ga je filmen?, een gevaarlijke situatie? dan zou je misschien wel mogen claxoneren), net zo min als filmen van privé eigendommen of personen zonder hier kennis van te geven. Gaan we dan maar allemaal met een bord op ons dak rijden met "U wordt gefilmd"!?
 
2000km met deze waardeloze versie verder. Ben er helemaal klaar mee. Nu is het definitief laatste keer Tesla voor mij. Ben er nu achter dat ik liever knopjes heb welke gewoon dag in dag uit hetzelfde doen. Dat ik liever heb dat knopjes waar op staat wat ze doen dit ook echt doen gedurende de tijd dat ik in de auto zit. Niks is een verbetering. Games erbij maar een werkende ruitenwisser op automatische stand is te moeilijk. De dodehoek camera is onbruikbaar als het donker is door het knipperlicht en je SoC is op lange afstanden haast niet meer te zien. Frustraties alom en ik ben er na 2,5 jaar helemaal klaar mee. Snel hele SuC netwerk opengooien dan kan ik eindelijk een EV kiezen waar ik meer premium gevoel bij heb dan dit. Icoontjes uit 1980 om te huilen!
Geen fysieke knoppen wist je al toen je voor Tesla koos, is niet nieuws met de nieuwe software release.
Games hoef je niet te gebruiken, doe ik ook niet.
Dodehoek camera kun je uitschakelen, had je in de vorige versie ook niet.
SoC kun je net als in de vorige versie met één druk op de knop zien in het energie scherm, net als in de vorige versie.

Als je er pas na 2,5 jaar klaar mee bent, heb je het al best lang vol gehouden. Ik denk dat je de auto beter in het vraag en aanbod draadje te koop kunt zetten, wellicht kun je iemand anders blij maken met je auto zeker met de lage bijtelling die er nog op zit…:)
]
 
Ik zat vanavond op iemand te wachten in de wagen en het viel mij op dat de lichten in ’P’ bleven op staan. Ook de ruitenwissers bleven gaan.
Is dit altijd zo geweest of komt dit via een update?
Ik zit niet zo vaak in mijn wagen zonder te rijden. Aan de SuC soms wel eens, maar het feit dat je laadt kan een andere instelling triggeren.
Was voor deze update ook al het geval.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Ik zat vanavond op iemand te wachten in de wagen en het viel mij op dat de lichten in ’P’ bleven op staan. Ook de ruitenwissers bleven gaan.
Is dit altijd zo geweest of komt dit via een update?
Ik zit niet zo vaak in mijn wagen zonder te rijden. Aan de SuC soms wel eens, maar het feit dat je laadt kan een andere instelling triggeren.
Ja doet die van mij ook altijd bij de suc
 
  • Like
Reactions: Phil V
Is er geen mogelijkheid meer om gemiddelde gebruik van je rit op het scherm te houden? Had ik in mijn S altijd en vanmiddag tijdens mijn eerste rit van de factory naar huis in mijn Y. Maar na de update niet meer:) ik volg dat graag.
 
  • Like
Reactions: Woek
Is er geen mogelijkheid meer om gemiddelde gebruik van je rit op het scherm te houden? Had ik in mijn S altijd en vanmiddag tijdens mijn eerste rit van de factory naar huis in mijn Y. Maar na de update niet meer:) ik volg dat graag.
Gefeliciteerd met je Y! Goed gegaan?

On topic: Nee geloof het niet, anders dan de Energy app.
Zelf kijk ik trouwens liever niet (meer) naar het verbruik. 😀
 
Gefeliciteerd met je Y! Goed gegaan?

On topic: Nee geloof het niet, anders dan de Energy app.
Zelf kijk ik trouwens liever niet (meer) naar het verbruik. 😀
Ja was helemaal prima! De basis weet ik wel na 5 jaar S rijden. Maar was relaxed dat de delivery jongen even 5 minuten bij me in de auto kwam zitten. Imposant om te zien dat er nog een paar 100 klaar staan voor die de komende drie dagen geleverd worden.

Ik kijk al vijf jaar naar dat verbruik. Niet krampachtig, maar vind het leuk om te volgen. Komt vast terug, want gaat veel feedback op komen denk ik.

En onhandig dat 2/5e van het scherm bijna niet gebruikt wordt. Mag nog 1/5 naar het andere scherm van mij.
 
  • Like
Reactions: BobbyKings and Woek