Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.28

This site may earn commission on affiliate links.
Ondertussen beëindigd. Heeft een uur geduurd ipv de aangegeven 25 minuten.

Gelukkig! Dat is trouwens bij mij sinds .24 ook het geval. Iemand (ik dacht wooter) gaf de verklaring dat er een nieuw compressie algoritme wordt gebruikt wat kleinere bestanden (dus lagere transportkosten) oplevert, maar meer tijd nodig heeft om uit te pakken.

Zelf zag ik laatst dat mijn download (dus niet de installatie) ook halverwege stopte voor meer dan 20 minuten. verbinding was prima, daar lag het niet aan.
 
Zelf zag ik laatst dat mijn download (dus niet de installatie) ook halverwege stopte voor meer dan 20 minuten. verbinding was prima, daar lag het niet aan.
Mijn download heeft altijd een tijdje gewacht bij 50%, soms wel een half uur. Gewoon negeren en vooral updates starten als je weet dat je de wagen niet nodig hebt is en blijft de boodschap.
Het downloaden onderbreken door even weg te rijden kan geen kwaad. Bij thuiskomst gaat hij gewoon verder. Het installeren doe ik vooral 's avonds laat of 's nachts, dan heeft het voor mij weinig belang hoe lang hij er over doet.
's Morgens is dan het eerste werk een reset uitvoeren en dan kunnen we weer verder.
 
Hier is 2022.28.1 ook geïnstalleerd. De Tesla app gaf vannacht de melding dat er een update beschikbaar was.

Klein verschil. Het radio-icoon is iets aangepast.

5616144C-43FD-420E-8965-CF8C3170B01E.jpeg


En ik zag voor het eerst automatisch ontwaseming. Maar dat zat er ongetwijfeld al langer in.

C1D57F43-E017-42A3-B467-23DDF9D54177.jpeg
 
Zonet geïnstalleerd (2022.28.1).
Ik krijg in mijn release notes GEEN alternatives routes opgelijst (en ik heb premium connectivity). En ik krijg ook geen alternatieven voorgesteld wanneer ik een bestemming ingeef?
Ik zag het ook niet staan bij de release notes na de installatie. Daarna gekeken bij de release notes onder software en daar stond wel bij dat alternatieve routes er in zit.
 
Zonet geïnstalleerd (2022.28.1).
Ik krijg in mijn release notes GEEN alternatives routes opgelijst (en ik heb premium connectivity). En ik krijg ook geen alternatieven voorgesteld wanneer ik een bestemming ingeef?
Ik zag het ook niet staan bij de release notes na de installatie. Daarna gekeken bij de release notes onder software en daar stond wel bij dat alternatieve routes er in zit.

Het zit er wel bij, maar niet iedereen krijgt direct toegang.
 
Zonet geïnstalleerd (2022.28.1).
Ik krijg in mijn release notes GEEN alternatives routes opgelijst (en ik heb premium connectivity). En ik krijg ook geen alternatieven voorgesteld wanneer ik een bestemming ingeef?
Ik heb geen premium connectiviteit, stond niet in mijn release notes maar heb wel alternatieve routes. Ik moet wel LTE/wifi verbinding hebben, anders laat hij ze niet zien.
 
  • Like
Reactions: BMW740iL