Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Als bedrijf moet je je klanten naar mijn idee altijd serieus nemen, hoe groot of hoe klein het probleem ook is. Een klant die zich niet gehoord voelt zal de volgende keer mogelijk ander keuzes maken.

Op zich mee eens. Maar ik heb inmiddels aardig wat automerken gehad en er was altijd wel ergens een druiloor van een medewerker die je met een kluitje in het riet probeerde te sturen. Met andere woorden: het blijft mensenwerk.
 
Ik merk wel dat het systeem stuk trager is geworden. Het beeld van de achter-camera en FSD visualisatie hapert een beetje. Daarnaast liep net het hele systeem vast en was herstart enige oplossing.

Ervaren jullie dit ook?
 
Ik zeg het verkeerd, de MCU3 werkt op 16V. Althans, dat had ik gelezen in ik dacht een Tweet. Ik hoeverre dat waarheid is weer ik niet.
Dat is denk ik de maximale spanning. Veel 12V apparaten hebben een werkspanning van 11-16V

De nieuwe aux accu is een Li-Ion accu

De normale spanning van die accu is tussen de 12,8V en 14,8V
 
  • Informative
Reactions: ramonneke
Dat is op dit moment mijn grootste vrees. Ik mis de Ryzen op mijn Model Y zeker niet (gebruik de browser nooit en zeer beperkt youtube/netflix), maar zou er erg van balen wanneer toekomstige software updates tot lag gaan leiden in het dagelijks gebruik.
Ik zou toch graag snellere hardware willen, het is nu nog steeds sneller om thuis de usb drive los te koppelen, naar binnen te lopen usb in de mac te steken om de sentry mode beelden te bekijken.
 
Nee helaas alles al geprobeerd, verschillende USB HD's en probleem aangekaart bij Tesla maar ik zit nog steeds veel te lang naar een zwart scherm te staren als ik een recording wil zien.
Heb ‘t zelfde moet denk ik een minuut wachten voordat de dashcam open gaat. Met V10 was hij al traag maar nu nog veel meer, daarnaast de achteruit camera doet behoorlijk laggen